Överraskning......;)

Morgon! Tittade på almenackan nu på morgonen för att se när man börjar att jobba. Då får jag mig en överraskning!!!! JOBBAR ÄVEN IMORGON!!!! Det är kväll, men ändå, jag jobbar. Trodde jag var ledig, haha. Har då jobbat sedan i onsdags.... Shit pomfritt! vad är det för " toka" som lagt mitt schema?????? Skulle vilja ta ett snack med henne....:) Det är ju jag........Det är alltid så lätt att säga att man kan ta en tur som fattas när det är dax för diffning... alla gånger har man inte " stenkoll" på läget, hihi. Ingen idé att haka upp sig på det! Det ordnar sig;) Kollade ni på körslaget igår kväll?? Det var bra! Vem gillar ni?? Endel körer var ju hur bra som helst. Det lät ju som om dom alltid hade sjungit ihop. Körerna blir dessutom bättre för varje säsong det håller på. Efter denna gången så kan jag bara säga att Ann-Louises kör kanske sitter löst... Eller vad tror ni??? MYSTJEJEN!!! TACK; TACK! Till Er alla som läser just nu..Tack så mycket! Och jag mår förträffligt gott. Men mitt dygn har bara 24 timmar. Skulle kanske behöva typ 10 timmar till, haha... Nu skall jag hoppa iväg och dra mitt strå till " matbidraget" haha.. Ha en skön söndag på er, så hörs vi vid ett senare tillfälle... / Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Mystjejen

Haha vilken tokfia du är :-)Åååå så skönt att höra att allt är bra, blev lite orolig här hihi....ta det lugnt och ha en fin söndag:) Kramar fina

2011-03-20 @ 13:15:49
URL: http://blogg.mystjejen.se
Postat av: Mariette

Det är nackdelen med att lägga sitt eget schema, det verkar så himla bra... på pappret. När man är mitt i det så ångrar man sig djupt (och svär en del också hi hi).



Ha en härlig söndag och jobba jobba =)

2011-03-20 @ 13:46:14
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Danielkl.com

Tråkigt att se att man jobbar när man trodde att man var ledig!

2011-03-20 @ 18:01:59
URL: http://danielkl.com
Postat av: Maria

Scheman ja...sitter just nu med vårt schema till jobbet...vi hat tvättstugeschema och jag är ansvarig!

Hela schemat är klart utom 1 dag som jag inte får ihop.

Den enda som kan ta den har redan 9 timmar för mycket som jag inte kan plocka bort nån annanstans....jaja..får se imorogn om någon har nått bra förslag på att lösa det!

Kram

2011-03-20 @ 19:00:49
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0