I did´t.....

Skönt! Jag blev klar med köket igår som jag hade tänkt mig!


Jag putsade fönstren på alla håll och kanter. Så nu ser jag åter vad grannen har för sig, haha.
 I och för sig så ser dom oxå in till mig. Bytt, bytt!
Det blev ett par andra gardiner som kom upp. Även dom går i blått. Jag använder bara blåa gardiner till mitt kök. Som ni ser har det kommit upp en liten påsk fjäder krans i fönstret. Här ser ni en som gillar att starta tidigt, hehe. Det är bara 6 veckor kvar till PÅSK! Så det är bra att starta i tid.
Brukar ni vara ute i god tid. Eller pyntar ni typ dagen innan. OCH PYNTAR NI PÅSK?????



Det var ju även SEMLANS dag igår. Och här var det inte annorlunda än i många andra hem denna dagen. VI ÅT SEMLOR. Här ser ni en kille som gillar semlor. Det gör jag oxå. Jag har redan satt i mig ett X-antal små godingar. Det är tur man inte har tendensen till att bli rundlagd, för i så fall hade jag nog rullat fram vid detta laget, haha


Och i min mage är det ju bara GLUTENFRIA saker som kommer ner.
Men den är lika god som vanlig. Det är våran loka bagare som har fixat denna. Jymmie!!!
I och för sig, jag åt en på jobbet i måndags oxå, haha. Två semlor på rad, haha.

Idag gott folk skall jag jobba kväll, men tänker ge mig i kast med Tv/ vardags rummet nu på fm.
Det blir lite fönster där oxå. HAHA! Det är typ 5 fönster på rad.
Men det blir skönt när det är klart.

Så till ER som är lediga! Gör något ni njuter av.
Till Er som jobbar! Sköt Ert jobb och sitt inte och läs bloggar på arbets tid, haha.....
Till ER alla! Sköt om ER, så hörs vi i kväll...

/  Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Mystjejen

WOHOO du lyckades putsa fönstrena, haha,,,jaså du är en sån där smygtittare haha...ja påskpyntet har inte börjat här ännu, får nog vänta ett tag till, har inte så mkt sån tur är.....ser hemtrevlig ut i ditt kök Suss =) Ja semlor mums det slank ner ett par här oxå igår och ett par till grannarna som uppskattades jättemkt. Tack för dem fina order, du e bäst :) Ha en fin dag på jobbet Kramar Mystjejen

2011-03-09 @ 15:30:07
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: Mimmi

Sv; Godkväll !!! Vad glad jag blir, jag gillar din blogg oxå :) Ja, min katt är jättefin, och hennes små ungar är underbara. Jag skulle kunna behålla alla, men det ska vi inte göra ;) Men en ska jag nog övertala min sambo att vi ska behålla iaf. Hoppas att du haft en fin dag, och vill även önska dig en fortsatt mysig kväll !! Kram // Mimmi

2011-03-09 @ 19:55:12
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: jess

jaaa lite pynt bli det ju.. men inte som på julen då hela huset är pyntat =)

2011-03-10 @ 11:25:53
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättesnygga gardiner!Jag vill måla om i köket och köpa nya gardiner....

Blev inga semlor igår....vet inte varför riktigt!

Längtar så till att få mina fönster putsade...är hemska!!!!!!

Idag har vi väldens blåsväder, regn och det snöade lite i fm...usch och fy!

Ha det bäst!

Kram

2011-03-10 @ 18:21:41
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Hur gick det med Tv/ vardags rummet? Blev det någon putsning eller blev det blablabla i telen hihi :-) Stor kraaam

2011-03-10 @ 21:02:00
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0