NYTT ÅR! 2011.....

Ja, då har det blivit ett nytt år!
Känns det något speciellt? Nej! Inte ännu.....men en sak är säker. Man blir bara ett år äldre detta året. Vet inte om det känns direkt upplyftande, haha.
Men det är ju lika för ALLA....
Hoppas att ni alla mår bra idag när ni vaknar???? Men endel har antagligen ett huvud som känns ett eller flera nummer för stort för sitt skal.....Ni vet! Huvudvärk kan komma plötsligt....I det läget är det dax för "the pain killer", TREO...Som man bäddar får man ligga, heter det visst...
Kan undra hur jag har legat inatt??? Är alldeles stel i mitt ena ben. Har kanske lagt upp det bakom nacken tro??
TREO; TREO; TREO, ropen dom skall skalla! Huvudvärk åt alla!!........( eller ben värk).

Vilket jävla väder! Det som var så vackert igår.. Idag blåser det ju halv storm ute. Och all min fina snö håller ju på att töa bort, grrr.
Som sagt,  god fortsättning på det nya året. Skall nu iväg och göra själ för lönen. Hoppas dagen blir bra för ER, och glöm inte att kolla IVANHOE på TV:n.....Det är tradition det

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Jonnie

Gott Nytt År & God Fortsättning :)

2011-01-01 @ 13:30:12
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: jess

gott nytt år!!!

Nu funderar jag på att gå ut och skotta , äntligen har det blivit "lagligt " för mig att röra på mig haha

2011-01-01 @ 14:49:18
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Jonnie

okej som här då, jobbar oxså denna helgen tyvärr :)

2011-01-01 @ 16:54:55
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0