Måndag..en skit morgon....

Som överskriften säger, så är det ingen bra morgon....
Lill killen mår inte bra. han kräktes en gång i går kväll. Sedan lugnt HELA natten. Men nu har han kräkts 2 gånger denna morgonen...
Detta är bland det jävligaste jag vet. Jag blir "dööösjuk" om jag skulle få det. Blir liggande i en vecka. Kanske jag blir dåligare än andra pga mina redan dåliga tarmar...
Vart kommer det ifrån?? Han har inte varit på dagis på en vecka, och inte träffat några andra barn, skummt. Men " skiten" far väl bara runt. Måtte vi andra klara oss.....

Då är då jul och nyår över...snyft!
NU skall jag börja att plocka bort julen. Det tar oxå sin lilla tid. Roligt att ta fram och pynta, men betydligt tråkigare att plocka bort. Men granen kommer att få stå kvar ett tag till. Den tycks ju trivas i våran lilla stuga. Den växer, och barrar bara obetydligt.


Det blev modell" större" i år på granen. Och bara rött o silver. Vi brukar ha en gran med olika färger i. Men dom kulorna är jag lite rädd om. Så jag tänkte ifall katterna skulle välta granen så gör det inte så mycket. Röda vanliga kulor kan man lätt köpa nya, haha.



Har ni sett. Granen växer!!! Alla dessa små rosa saker är små " kottar" ....det ser ganska komiskt ut bland allt det röda att det finns rosa " små" kulor i.....Ibland kan man ha tur med gran köp. Oftast så barrar ju granen INNAN man fått in den i stug värmen, hihi


/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Usch ja, kräksjuka och sådana saker är det väldigt många som har nu verkar det som. Hoppas han kryar på sig! P.S jätte vacker gran!

2011-01-03 @ 13:58:49
URL: http://nattusss.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Då kan vi ta varandra i hand!:(

Jag har ingen bra dag heller:((

2011-01-03 @ 14:07:44
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Usch hoppas det inte går över er alla!

Fin gran!

Kram

2011-01-04 @ 10:09:06
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0