Jorden snurrar på....

Här snurrar det på som vanligt!
Jobbade " aschlet" av mg igår. Det är ju mycket som skall hinnas med och ibland blir det nte som man har tänkt sig.....så kan det bli. Det händer nog så i alla yrken. Men kanske mera när man jobbar med gamla människor.
Sedan hem för lite vila. Och sedan iväg till motionsdansen av bugg. Jädrans vad svettig man blir. Tycker synd om männen eftersom dom oftast är i minoritet. Dom får faan imig inte sitta still. Det ser vi allt till, haha
Sedan hem, in i duchen och sedan mat. Sedan slog tröttheten till som ett bombnedslag i min utslagna kropp. Jag måste varit hemskt trött, ty jag hittade något stående i micron ( imorse) som inte skulle vart DÄR...Det skulle varit i kylskåpet. Tog väl fel...hm, inte bra. Fick slänga " den saken".. Kan inte med att skriva vad det var:):)

Trodde jag skulle få lite sov morgon idag! Men nej , så blev det ej. -Hej! väcker jag dig! - hm ( mitt svar). -Jag kan ringa senare?? Det är väl ingen idé när jag redan ÄR vaken ( inbicilla  person)....Bara att hoppa upp och göra vad som skall hinnas med idag. Skulle köra Em till körskolan kl 11. Sedan hem, fortsätta, fika och ha middag klar. För att sedan köra Fie till sin första praktik dag ( dom skall vara ute i 3 veckor). hon skall börja klockan 15. Lassa in lill kilen och flänga iväg. Seda hem igen.   
Och här är jag nu....Nu sitter jag och väntar på att Herr l skall sluta sitt jobb och komma hem, så att jag kan åka iväg till mitt jobb. Jobbar kväll idag....Livet är ett " flängande" ibland. Någon som vill byta???? Nej! Jag bara skojar. Trivs bra att ha det som det är....
Hoppas eran dag oxå har varit innehålls rik!

 / Kram På er, Suss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Min dag har varit lugn

fast vi har gör mycket

att göra på jobbet...

Nu blir det slapp i

soffan:))

Kram//Anna

2011-01-24 @ 17:24:14
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Becca

sv: Sådär ja nu är bloggsvars tävlingen

avslutad :D kika in och se om du blev den lyckliga vinnaren ;)



annars allt bra idag?? :D

2011-01-24 @ 23:00:42
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Snurrar runt här bland bloggar och stannar upp här på din trevliga blogg.Hälsar Ronny från www.ecigaretter.eu ?

Spana gärna in denna länk: http://www.xmart.se/affiliate_application.php?m=30

Ha det gott!



2011-01-25 @ 10:13:08
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com
Postat av: Becca

haha vi åkte igenom timmele ;)

är de där du bor?



ja jag är så trött på folk som ska kritisera och dra förutfattade meningar!! suck!

kram på dej

2011-01-25 @ 11:41:23
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: susanne

Sv: Ronny

Tack för att du stannade och lämnade en kommentar!

Roligt att du tyckte om vad jag skrivit.



Hälso cigaretter????? Nja, vet inte riktigt vad jag skall tro:):) Håller mig nog till mina " giftpinnar" fram till den dag jag slutar ( jag skall nog bli stor en dag). Titta gärna in igen! / Kram Suss

2011-01-26 @ 05:49:17
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0