God natt...!

Igår så jobbade jag färdigt mitt arbetspass. Började ju i fredagskväll. Så nu har jag ledigt fram till fredags kväll igen. Jobbar även denna helgen som kommer. Det kommer att bli många helger denna månaden. Jag behöver vara ledig mitt på veckorna denna månaden. Och för att man skall få ut sin tid , så får det bli helg jobb. Men sedan så blir det som vanligt. Så det innebär att det inte blir så många dans helger. MEN, men, det får väl gå ändå, haha.
Än så länge är det bara lill killen som varit sjuk, men det är väl inte värt att ropa " hej" ännu. Jag torkade ju kräka igår förmiddag, urk!! Så än kan " det äckliga" slå till...ursh för vinterkräk. Varför kan ingen forskare komma på ett vaccin emot denna skiten? Skulle det finnas, vore jag den FÖRSTA som skulle ta det utan att tveka 2 sekunder. Får ÅGREN bara jag tänker på att behöva spy......

Idag har då julen börjat sin utfärd i från stugan. Det tar sin lilla tid. Det skall dammas och fejas i varje vrå. Kul när man får sätta upp. MEN lika roligt att plocka bort. Tar det sista imorgon. Då blir det köket och TV:rummet. Men granen får vara kvar ett tag till.....

Det kom mer snö inatt och mer kommer det just nu. Vi har en härlig vinter tycker jag. Gillar snön skarpt..
Nu skall " mega hunken" John Blund och jag gå en match tillsammans. Jag kommer nog att ge han en hård "fight", men han kommer nog att avgå med segern. Han är svår att slå. Ialla fall utan fula knep, haha.



" Undrar om det är någon som ser att jag sitter här...?????" Ögonen tindrar på Svannte. Dår sitter han ofta och metar glitter och kulor. Brorsan håller till under fönsterbrädan ( Rasmus). Söta kattungar, men ack så jävliga marodörer ibland....
/ Kram på Er, Suss


Kommentarer
Postat av: linneagrahn

Jag är verkligen ledsen om du ogillar reklam! Men jag vill tipsa om att jag nu har en dagens blogg tävling. Skillnaden mot andra är att jag läser igenom alla bloggar som är med och tävlar och sedan utser någon som jag fastnar extra för. På bloggen skriver jag sedan en motivering om bloggen och varför just jag gillar den.



Vill du vara med hittar du tävlingen här: http://linneagrahn.blogg.se/2011/january/bli-dagens-blogg.html#comment



Ha det så bra och förlåt än en gång om detta inte uppskattas!

2011-01-05 @ 00:36:07
URL: http://linneagrahn.blogg.se/
Postat av: linneagrahn

sv: vad kul! :)



Vinnaren utser jag jag imorgon kväll, är det du skriver jag det här på bloggen då! :)

2011-01-05 @ 00:45:41
URL: http://linneagrahn.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hej!

Hoppas inte magsjukan sprider

sej hos er! Håller tummarna!!

För det är inte kul att få!

Tyvärr är det ju såna tider nu..

Men som du skriver, Det skulle

finnas ett vaccin mot det!!

2011-01-05 @ 11:03:09
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Hej!



Hamnade av en slump på din blogg och fastnade! Vad rolig och POSITIV den är! Det var en fröjd att läsa :-)



Lotta

2011-01-06 @ 19:09:07
URL: http://lyckligalotta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0