Att fuska...

Läste idags tidningen att det är dubbelt så många som blivit av stängda ifrån högskolan i Jönköping på grund utav att dom fuskat!
HUR KAN MAN GÖRA DET???
Det är ju inga barn vi pratar om , utan stora barn/vuxna personer som själva valt att gå i skolan och studera. Hur tror dom att man skall klara sig ute i arbetslivet om man fuskat sig igenom sina studier? Tror dom att det kommer att finnas personer som kommer att hjälpa dom där ute??? Tror dom inte att det kommer att lysa igenom när dom inte klarar sina arbetsuppgifter....Tycker att detta är ofattbart. Vart har moralen i vårat sanhälle tagit vägen??? Vad är det för barn vi fostrar? Blir mörkrädd fast det är på dagen....Varför är det bara fusk och mygel i vårat samhälle?? OFATTBART. Dom som inte fuskar då! Blir dom utslagna då...Är det dom som bildar bottenskiktet i vårat samhälle. Trotts fina studier så har dom inget att sätta emot fuskare. Jag tror ju inte att ALLA fuskare blir avstängda inte. Endel klarar sig ändå...Det är alltid så. Rötägg klarar sig i alla väder...


Har varit ledig i 2 dagar nu. Skönt så det förslår. Skulle inte vara helt fel med mera ledigt, haha.
Har ni sett att regnet har tagit mycket på våran fina snö. Skit oxå. Måtte det komma mera. Har ni även sett att det är ljusare på eftermiddagarna nu. Vid jul var det redan mörkt vid tre tiden. Nu är klockan vid halv fem och det är fortfarande så pass ljust så att man ser...Det går mot vår, tror jag..



Tyckte vi kunde se på en gul, vacker solros. Hade några stycken i trädgården i somras. Blommorna var sådda utav fåglarna. Sedan så tog jag och planterade dom där jag ville. Dom stod inte så bra först, haha....
Snart är vi där........vad skönt!!!


/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Det är väl dessa personer som man går och svär över i stil med "jävla inkompetenta idiot".. Tycker det sitter folk lite här och där som verkar ha fuskat en hel del med sina studier, för inte fan är dom kompetenta för sina jobb i alla fall. Konstigt nog är det ofta på olika myndigheter detta händer.. t.ex soc.



Har föresten svarat på din kommentar i min blogg.. :)

2011-01-11 @ 18:44:54
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Anonym

jag undrar också var vi är på väg, kan det vara all stress som pressar folk till fel beslut. kan också vara som förgående skrev.

jag bara älskade bilden på solrosen, den ger hopp om en kommande sommar. kramisar

2011-01-11 @ 22:06:39
Postat av: Maria

Åhhhh...vad man längtar till vår och sommar av den bilden!!!!!

Kram

2011-01-11 @ 22:21:13
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Becca

fattar inte heller hur man kan fuska :O

vad är meningen med de lixom?? Man väljer ju att läsa för att man vill bli något, hur fan ska man kunna ta ett jobb sen annars??



Ja du kan väl installera den här datan här??

- Öhh va? Nä asså jo men de kan jag ju, men hm.. På den delen av utbildningen fuskade jag????



haha!! Förstår inte hur folk tänker!!



Hoppas du får en toppen dag :D

kramar

2011-01-12 @ 11:20:11
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Orinta

Utrolig fin blogg ! Komenter gjerne tilbake<3

2011-01-12 @ 16:20:01
URL: http://orintarui96.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0