364......

Morgon på ER!
Ja, då har en dag av det nya året redan passerat.
Då är det endast 364 dagar kvar på detta året! Tänka sig vad fort tiden går, haha.
Lite halv segt var det allt att komma upp idag, men man skall inte klaga. Man har ju i alla fall ett jobb..
Kanske inte att man alltid slår klackarna i taket av glädje, men oftast så är jobbet roligt. Endel anhöriga kan vara lite problematiska. Kunde man så ville man be dom "dra åt fanders", haha. Men ack nej då! Här ser ni ett proffs:):). Man " lägger" sig på rygg och blottar strupen i sådanna lägen ( fastänn att man gnisslar tänder av ilska innombords). Det kallas visst för att vara proffisionell???????

Per Oscarsson har visst gått och brunnit inne på det nya året. Det är allt lite läskigt. Speciellt om det bara kan vara något elfel eller annan vanlig uppkomst till brannden?? Då kan det ju hända vem som helst.....Må han vila i frid. Han var allt en liten udda person. Anntingen så gillade man honom elle icke....

Nu skall jag dra iväg. Är hemma efter kl 16 i em. Då hörs vi igen.....Må gott fram till dess!





Detta är då mina " små" odågor som vuxit till sig riktigt ordentligt. Jag var lite orolig för att granen skulle få sätta livet till. MEN den står upp fortfarande. Några kulor fattigare är jag, men det får jag överleva....Come and get me...

Ps! Annika! jag har försökt att lämna kommentarer på din blogg! MEN något är galet, för det funkar inte. Jag kommer inte in någon stanns. Men jag jobbar på det:):)

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Lena

vilken stil... hahaha

2011-01-04 @ 22:53:04
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Becca

Ohh snälla snälla ge mej en av dessa underverk till kissemissar ;) vill haaaaa!!!! Orange/röda katter är bara såååå udnerbart vackra!



hur står det till med dej?`hoppas allt är bra och att jul och nyår har varit super :D och att du fick massa fina klappar från tomten ;) hihi..

kramar

2011-01-06 @ 18:44:22
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0