SORRY....

Har inte gått i idé, kört av vägen eller sprungit in i väggen.....
Har bara konstaterat att jag har lagt mitt schema käpp rätt åt helvetes fel denna gången.  Så blir det när man gör det sista dagen i slut minuterna, haha.
Alldeles för många delade turer precis i slutet på månaden när räkningarna skall vara inne är ingen bra idé. Man är ganska mör i hjärnan kl 23 på kvällen och då får jag inte ihop siffrorna. Allså så fick jag dela upp denna uppgiften på flera dagar. Då fanns det inte plats för ammatör kåserier på bloggen. Då fanns det bara plats för sängen, z, z, z, ZZZ. Och så har jag ju blivit danstokig, haha. Nu buggar jag 2 kvällar i veckan. Det är sååå jädrans skoj. Och vilken motion det ger. Två snabba bugg låtar och svetten sprutar som en fontän runt omkring en, :):)
Och där emellan så skall man hålla hemmet i något så när gott skick. Att jaga dammråttor tillhör ju min " favo" sysselsättning, hihi.  Och med 4 fyrfotade vänner som springer in och ut som skållade råttor, så blir det en hel del att ta hand om. Tvätt monstret får vi inte heller glömma. Några dagars från varo därifrån, så tar den högen sig enorma proppotioner. K2 kan ju slänga sig i väggen, haha.

Sedan så har vi hamnat i något " streptokock" stimm?????? Svinkoppor på halva familjen. MYSKO...Bara för detta skall jag åka med lill killen till doktorn imorgon, så det blir en VAB dag. Han har en rejäl samling på hakan. Det  är väl någor skit som går på dagis, kan jag tro. Sedan har man väl inte kanske varit så noga med att alla har var sin handuk....så kan det gå om inte haspen är på, haha. Tur att det finns pencillin och bakteriedödande salvor att ta till.
Detta är i stora drag vad jag har pysslat med under min frånvaro. Inte så hemskt glamoröst precis. Man kan hålla sig för skratt.

Idag har jag varit ledig och det har varit dans. Så nu när jag kom hem var jag hungrig som en " varg". Magen kände att den ville ha något stort och rejällt. Därför blev det till att köra huvudet i frysen och åsta komma denna " lilla " goding...



Det blev en räkmacka modell " större".  Sallad, ägg, majonäs, skagen röra ( som inte syns), många räkor toppad med lite gurk skivor. Den är i skrivande stund " ett minne blott". Ligger nu i min lilla mage och slåss med en balja kaffe och en hemma gjord , glutenfri mazarin..Den satt som en smäck, mums!

Nu skall huvudet möta kudden. Men först borsta tänderna. NATTI; NATTI!
/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Mary

Mmmm, såg ut som en riktigt god macka!!!

Postat av: Mystjejen

Mums mums nu blev man sugen här på en sådan, härlig blogg du har Kram

2011-02-03 @ 10:23:29
URL: http://mystjejen1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0