Snabbis...

Hej!
Har precis kommit hem ifrån jobbet.
Skall snabbt göra mig lite mera vacker, hahaha. Och sedan iväg igen.
Var inne på bloggen och kollade. Det är JÄTTE skoj att så många röstat på mig, och sedan skrivet en kommentar.
Jag kommer att gå in på era bloggar ikväll och kommentera, det blir mycket att läsa för mig, men skoj..

Till nya läsare. Kolla förra inlägget och lägg en röst på mig, om ni tycker att jag skulle vara värd det...

Hörs om några timmar igen! Nu skall här buggas en stund.......bugga loss!
/ kram Suss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Ha en trevlig bugg stund:))

Du såg mitt meddelande

på fb?



Kram//Anna

2011-02-13 @ 20:08:34
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Nilla

Hej!



Grattis! du vann!

Kram Nilla

2011-02-14 @ 18:11:39
Postat av: vera

Hej!

trillade in på din blogg. kul med en pigg och glad blogg!

2011-02-17 @ 23:19:53
Postat av: susanne

SV till Vera!

Tack för dom orden. Hoppas du trillar in igen! Ha en bra dag! / Kram Suss

2011-02-18 @ 03:43:34
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0