Inte ens tuppen är vaken....

Men herregud!
Nu måste jag nog fått en knäpp i hjärnan, haha!
Varför!!!!
Igår när jag bara skulle slå ner min lilla rumpa i skön fåtöljen framför tv:n en liten stund. Hade tänkt jag skulle titta på " Halv åtta hos mig" en stund. Gillar det programmet. Det ligger i lagom nivå för mig att strö titta på. Ja, detta var allså tanken. Men antagligen så har John Blund startat ett bemanningsföretag och skickat en mini john blund som inte har lärt sig läggningstiderna för vuxet folk. För jag blev brutalt utslagen så fort jag satte ner aschlet i fåtöljen. Och somnade på direkten. Och inte har minin någon "humm" om hur mycket sömn stoft han skall använda. Så han tog väl i så att han kunde ha knockat en häst, haha. För jag somnade före halv åtta och sov där fram till kl tre nu inatt. Då vaknade jag alldeles klar vaken. Ingen idé att lägga sig igen. Allså då gick jag upp.
Så nu har jag varit vaken sedan tre och klockan är i skrivande stund 05,15. Har redan ätit frukost och skall hoppa in i duschen och sedan bär det iväg till jobbet.
Det kommer att bli en låååååång dag idag. Så ikväll vågar ingen sätta sig ner. För då somnar jag väl kl sex....
Och hörru du John B! VÅGA inte skicka några små grabbar igen...Då blir det inte roligt för dig nästa gång jag träffar dig.....Eller det kanske är det han gjort. Han har tröttnat på mig!! Att jag aldrig går och lägger mig i NORMAL tid........

Eftersom det är fredag så önskar jag er en trevlig helg ( till dom som tar helg ledigt ifrån datorn). Och till er andra! På återseende ikväll...
Ha en bra dag!


Köp nu hem lite nya blommar att sätta på köksbordet under helgen. Det piggar upp. Tulpanerna är dessutom inte så dyra längre....

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

Herregud, jag hade varit död innan jag skulle köra till jobbet.

Ha en skön helg!

Kram

2011-02-18 @ 07:52:04
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Becca

Sådär ja, nu är dagens Sweetie uppe igen :D

Så passa på att anmäla dej för tusan ;)

2011-02-18 @ 08:01:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: jaa, det är jobbigt när man fastnar framför datorn, tror ändå inte vinnaren var vaken så sent igår :P Hoppas du får en underbar fredag :)

2011-02-18 @ 11:31:41
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Oj vad härligt det lät få sova redan klockan halv åtta jaja i min sits iaf ;) Tack för tulpanerna så fina så, ja det får väl bli så att man traskar iväg och köper en fint bunt. Kram och ha en fin fredag.

2011-02-18 @ 12:57:36
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sånt har hänt mig också! Ibland slocknar jag redan vid 18.00-tiden :S



Riktigt jobbigt!



Trevlig helg!

2011-02-18 @ 13:24:34
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Kulan

gick och la mig den tiden idag =P inte bra måste vända om dygnet igen..

2011-02-18 @ 15:45:16
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0