Fredagsmys......

Varför säger man "fredagsmys"? Man skulle ju likväl kunna säga måndagsmys eller torsdagsmys! Men icke då! Det ligger en inte lika varmt om hjärtat...strange!
Dagen har förflutit i det blöta tecknet kan man lugnt säga. Ena stunden uppehåll för att i andra sekunden låta himlen öppna sig med snö som yr åt alla håll. Underbart - känns lite som april väder, haha.

Arbetsmässigt så har dagen varit bra.. Inga födda eller dödda ( skämt....) Vi har inte tappat någon heller och ingen har rullat ur rullstolen. Alla som skulle vara i sina lägenheter fanns där när vi gick hem. Ingen som irrar runt på stan...Så jag lämnade mitt jobb med gott sammvete. JAG HAR GJORT EN BRA DAG MED DET DÄR LILLA EXTRA:):) Och inte kommer jag tillbaka innan på tisdag morgon. Har några goa lediga dagar framför mig...

Fredagsmys var det ju....Hämt maten är hämtad. Det blev pizza till lill killen. Den tyckte han inte ens om..det var inte från det vanliga stället. Dom håller på att renoverar, så det blev att ställa sig att steka pommfritté och till det vill han ha frysta köttbullar. Ack vilka konstiga idér barn har. Jag och Herr L åt kebbab tallrik och till det dricker jag MJÖLK....Det är enda gången jag dricker denna ädla dryck, haha. Sedan skall vi korka upp en flaska Pepsi och bli " berusade" på koffein, hick. Och detta skall vi sedan blanda med cashewnötter..
Sedan skall jag slå mig ner framför TV:n och se vad " dummburken" har för utbud. Innan jag sätter mig har jag puffat till kuddarna och gosefilten ligger på benen,,,
Nu är det fredagsmys....UNDRAR HUR LÅNG TID DET TAR INNAN JAG SOMNAR...........

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Mystjejen

Hihi jag har måndag - fredagsmys alltid hemma hos mig:-). Ja man kan ju undra varför det är så? Hoppas du hade en mysig fredag iaf och somnade gott i soffan hehe Kram

2011-02-05 @ 09:38:51
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: AnnaE

veckan blir ju roligare

om man har nån mys dag

mitt i veckan också:))

2011-02-05 @ 17:36:08
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0