En lägesrapport......

Efter några korta timmars sömn var man på " G " igen....
Boråsparken ligger ju inte så gräsligt långt bort, men man kommer inte i säng så tidigt i alla fall. Sedan  så var det halt igår, så vi körde med den "lätta foten" hem...

Kvälle var hemskt trevlig, MEN att man kan missta sig så fatalt på folk???
Det kom en herre och bjöd upp! Han såg HELT normal ut. - Tänkte! Detta kommer att bli en trevlig bugg! OOpps!
När han startade så kände jag direkt att detta inte kommer att bli bra. Han viftade med armarna som en väderkvarn och ryckte och drog. Herre gud människa vad gör du??? ( tänkte jag)...Han hade nog missuppfattat detta med att dansa två och att man inte var själv på dans golvet, haha. Det fanns inte någon logik i hans dans turer. Jag slog faktiskt ban rekord i går. Vi hann runt 4 varv på en låt, de ni! Gör om det om ni kan!!:P
Efter 1:a mardröms dansen tackade jag så mycket för dansen. Tänkte inte ta två turer med den " Hoppejönsen"! -Vi tar en till! säger han då. Detta gick ju bra.... - Är han inte riktigt klok. Hur i faan kan han säga detta...Nej tack du!......sedan gick jag. Någon måtte på dansandet får det allt vara. Försökte sedan hålla koll på honom, för att se när han dansade med någon annan för att se hur det gick. Men vet ni vad??? Jag såg inte honom uppe. Bara bredvid dansbanan, konstigt va...
Dans = kallas rytmiska kroppsrörelser som kan utföras till musik, stod det när man slår upp på  Google. Han skulle nog behöva googla lite....Eller annars kanske han skall dansa " solo" så slipper han bryta armarna av folk. Hujeda mig:):)

Vilken tur att inte alla är av denna sort.
Sedan när jag ändå håller på, så finns det en sak till som är tråkig.
Och det är när man blir uppbjuden av " modell " äldre på en lugn låt...Då förväntar man ju sig att personen dansar dubbelsteg, eller! Jag älskar att dansa när man gör bubbelsteg, snabba eller korta snurrar, ja det där lilla extra när man dansar. Har inga problem med att följa. Då står man där och gör sig beredd och så kommer första tackten........................besvikelse..................han går omkring precis som en tonåring!!!! Dansar jag med en yngre person är det helt ok att det kan vara lite tafatt, men en äldre. Då kan två låtar på ca 3,20 kännas som timmar, gäsp!!!

Åter till " Grabbarna" grus i Scotts.
Dom spelar lika go och skön musik som alltid. Kanske dom var lite trötta ( dom går på semester nu ), det var inte lika mycket spex på scenen och det blev ingen "grand finale" med rockmedleyt" Det gillar jag skarp. Tog lite bilder, får se om det blev några bra bilder. Iså fall kommer dom upp lite senare.

Det fanns faktiskt några riktiga " guld gossar" igår som dansade super. Så det fanns inte bara " väderkvarnar och mogna tonåringar" där. Och naturligtvis så fanns dansprinsessan där.....Gissa vem???????:):)

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: TACK hihi.. :D

har du haft en bra helg?? :b

2011-02-06 @ 12:44:21
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Mariette

Ha ha ha, verkar ju riskabelt att ge sig ut och dansa!

2011-02-06 @ 12:46:03
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hej!

ja det var sköjsigt på

"Playarna" Fast jag

bestämde mej igår em

om jag skulle åka eller

inte pga av mamma..

Svannte hälsade tillbaka!

Nu får vi nog bestämma oss

snart om Borås. Redan många

biljetter sålda sa Svannte.

2011-02-06 @ 14:09:33
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: AnnaE

Det var mer ös nu tyckte jag

på grabbarna:)Nej jag har inte

beställt..Det bästa är ju

om vi beställer samtidigt

så vi får platser jämte

varandra:)Mamma är bättre..

Men man vet inte allt kan

hända...

2011-02-06 @ 16:24:59
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mystjejen

Hehe som det kan gå, men huvudsaken man hade kul:) Hoppas du har en mysig söndag Kram

2011-02-06 @ 18:54:37
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: Jonnie Jonsson

haha ja nån sån blandning kan de kanske va :)

2011-02-07 @ 06:48:23
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0