En livsfunderare......

Onsdag!
Idag blir det till att jobba. Och idag är det kanske inte dom roligaste personerna man skall besöka. Men det får vara hänt. Denna dagen skall nog oxå springa iväg. För det är just vad alla dagarna gör just nu: SPRINGER IVÄG..
Man hinner knappt att blinka så är dagen över och klockan visar 00,20
Skall livet rusa iväg i denna hastighet så får jag nog börja slå till bromsarna snart.
Jag vill få ut mer av livet än en stroke, hehe.
Man börjar komma upp på livets stege och måste tänka lite på vad man gör...
Men först så skulle jag nog behöva sluta röka!
Men vem vet? Det kanske är detta året som det sker, haha
Livet är i ständig förändelse. Till bra och mindre bra saker...
Sedan så finns det bra perioder och mindre bra perioder ( upprepning, men hittade inget bättre ord, haha).
Tror nog allt att jag är inne i ett mindre bra  stadium, hahaha..
Ordet " gnällkärring" skulle nog förekomma mycket om man frågade någon i familjen, hahahaha.
Vilket jävla ord......

Nu skall i alla fall denna gnällspiken ta sin "leabrötna" lekamen och dra sig ner i duschen för att försöka komma i gängor igen.....En ny dag har ju tagit sin början. Det är dax att lägga upp styrkurs och ställa in siktet för en punkt längra bort än näsan räcker..
GNÄLL, GNÄLL, GNÄLL,GNÄLL.
SKÄRP TILL DIG DAMEN!!!!!

Ha en fin dag där ute, så hörs vi senare. Om jag inte drunknat i själv ömkan, hahaha
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: alma

aw tack ;D

ja jag funderar faktisk lite på de :)

tack för hjälpen!:)

2011-04-13 @ 07:07:40
URL: http://photosforall.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Bra inlägg Sussi:) hoppas du fick en bättre dag, men mindre gnäll...Kramar underbaraste <3

2011-04-13 @ 20:26:31
URL: http://blogg.mystjejen.se
Postat av: Sasha

Hoppas du haft en bra dag, och ja jag håller med, dagarna liksom bara flyger iväg!



sv; Ja och speciellt då jag bara hade pappa, aldrig haft någon mamma eller så. Och jag är ju bara 18 så inte så himla gammal heller.

Just nu känns det som om det aldrig kommer bli som du säger men jag vet att det kommer det, men känns som att det alltid kommer vara så att direkt jag tänker på honom eller ser på honom så brister mitt hjärta i tusen bitar, mina tårkanaler fylls och tårarna vill bara spruta, men sitter man på tbanan eller är i skolan så funkar inte det alltid att låta tårarna rinna.

Kram

2011-04-13 @ 21:15:26
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0