Vad gör jag......????

Inget skrivit på 2 dagar!
Har inte gjort det med vilje , men jag har jobbar mycket denna veckan. Måndag - kväll, tis o ons delad tur, och idag till 16,00. då blir det inte så mycket tid över till bloggandet. Det är lite annat som MÅSTE gå före och måste göras innan jag faller ihop av trött het ( okey, riktigt så farligt är det inte) men nära på, haha. Det har ju varit dax för att skicka iväg räkningarna och så har jag varit tvungen att fixa mitt jobbar schema för vekorna 40 - 46. För av 6 veckor jobbar jag 3 helger. och då måste jag kolla av på vilka band jag vill gå och dansa till. Och det tar sin lilla tid. Jag får ju inte missa något bra band.
 Jag har inte heller hunnit med att fixa zekes bilderna ifrån helgen. Men det kommer var så säkra. Jag  är ledig till helgen som kommer igen. Då skall vi se om jag inte har lite tid över.....
Jobbar även idag till 16 ( puh! Vem har lagt in detta schemat???) Jag själv ( nörd). JA,JA! Denna dagen skall väl oxå gå....
 Syns ikväll folket! Och fram till dess! Ta det lugnt.
En sak till: Hösten är kommen! Idag får vi skrapa frost ifrån bilrutorna. Vart tog sommaren vägen??

Puss och kram på ER ! / Suss



Blev innehavare av en påse med " Skogens guld" nu i veckan...
Det är ju hur gott som helst att steka och äta direkt, mums....


Kommentarer
Postat av: Maria

Skrapa rutor...nä fy för...det slipper vi här nere i Skåne än så länge....idag skiner solen men det var bara 8 grader på morgonen!

Ha en bra dag!

Kram

2010-09-03 @ 07:50:23
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: jess

ååååh men guuud vad gott!

Jag har inte varit ute en enda gång och kolalt efter kantareller, i helgen måste jag ge mig ut känner jag !

2010-09-03 @ 08:36:35
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Ja inte är den snygger!

men jag har varit och köpt

Otrivin Comp! Jädrar va bra

det är!! Vi hörs imorgon!



Kram//Anna

2010-09-03 @ 18:09:26
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0