Trötta fötter....

....skall bli ännu tröttare, haha.
Då är det dax att bränna lite sula på dansgolvet igen. Det är kurs dax igen. Undrar om man någonsin kan bli full lärd på bugg svängen! Det finns ju en upp sjö av turer. Och ingen karl dansar ju samma som den andre. Vi skulle göra ett byte. Att det vore kvinnan som skulle bestämma istället för karl urslingen, haha. Då skulle säkert dansen dö ut..... det vore ingen karl som skulle våga dansa..
Men egentligen gör det inget, OM man inte råkar ut för en "pedant". Det är en person som bara kan dansa som han själv har tänkt ut. Och där i finns det inte plats för någon annan tur, haha.
Skulle jag råka ut för en sådann person ( tack och lov är dom inte många, men dom finns) så brukar jag tacka för mig efter en dans och inte 2 som brukligt är. Jag gillar inte att känna att man är på danskurs när man är ute och dansar för att ha skoj, haha.
Men nu skall jag på kurs och foga mig i alla konstiga turer som mannen bestämmer, HAHAHA
Jag är inte lätt inte.....
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En annan dansar inte alls, men det beror på att jag tydligen har två vänsterfötter. Och platta sådana :P



Sv: Ja, kvällen var trevlig, men eftersom dagen alltid börjar tidigt här hemma så får man lägga sig tidigt på söndagarna :)



Ha en fin måndag!

2010-09-27 @ 05:12:30
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0