Söndagskväll....

Jädrans vad kul jag hade det nu på bugg kursen!
Det var endel av oss som har hållit ihop ifrån nybörjar dansen och foxen. Sedan hade det till kommit många nya. Men det gjorde ingenting, för herrarna var väldigt dansanta och duktiga. Det är mycket roligare att dansa om man dansar med någon som kan och vågar ta ut svängarna.
Dessutom fick jag med mig Herr L. Det trodde jag aldrig att vi skulle vara på samma kurs, haha.
Dessutom var det ÖVERSKOTT på herrar. Faaan, jag dansade så att svetten lackade. Hur okvinligt är inte det, små ler.....
Lider nog av vätske förlust, har snart bäljat i mig en 2 liters cocacola...Det låter som vågskvalpt i magen när jag rör mig. Den som inte säger att bugg är motion vet inte vad den snackar om. Man går säkert ner 1 kilo per kväll, så vill man snabb banta ser man till att ha bugg kurs 7 dagar i veckan, haha

Nu börjar då en ny arbets vecka. Den som kommer är ganska OK. Jobbar bara 38 timmar denna veckan. Har ledigt mitt i veckan, eftersom jag jobbar helgen som kommer. Ja, det skall nog gå bra...
Nu skall jag krypa i säng och drömma många fina drömmar....



Jag och min danspartner, oj vad det svänger!.......


GOD NATT PÅ ER OCH SOV GOTT! / Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja de e ju faktiskt så att du e en väldigt klok kvinna :) spelar på lotto varje vecka och kollar runt efter ett annat jobb, men man kan ju tycka att mr Gud borde underlätta mitt sökande efter meningen med livet haha

2010-09-13 @ 00:52:31
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Maria

Ja bugg e toppen...om man dansar med nån som erkligen kan!

ha en skön vecka

Kram

2010-09-13 @ 07:56:34
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: I got the Miley Cyrus Virus

Gillar du Miley Ray Cyrus? Kolla då in min blogg

2010-09-17 @ 10:47:19
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/
Postat av: simone

vilket härligt foto :D

2010-09-18 @ 12:37:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0