Och iväg...

...igen!
Har ledigt idag egentligen. MEN glömde att det var möte med " natttjejerna" när jag lade in mitt schema för typ flera veckor sedan. Det känns surt att behöva " klä" sig för att åka iväg. Skulle behöva göra massa grejer. Men det blir inget gjort på fm när man har tider att passa Alex skall vara på dagis kl 13. Då skall han ha ätit middag innan. Mötet börjar kl 14. Hade jag varit hemma, så hade det varit mysbyxor, gosse tröja och raggisar. Det är kläder som fungerar både ute och inne om man har "stuff" att fixa. Men skall man iväg så kan jag inte med att se ut sådann, utan får ta mig i kragen och klä sig bättre. Även ansiktet får sig några drag.... Hela dagen känns därför hackad. Undrar om det blir något bra gjort idag. Detta kan ge mig "ågren". Jag plannerar ( är en plannerings människa) och någon/något kommer ivägen. SHIT;SHIT. Jag jobbar helgen och nästa vecka blir det en Göteborgsresa och 1 kväll med jobbargänget och 1 dans kväll. Den veckan blir det inte mycket gjort på heller....
 Men igengälld så blir det en ROLIG vecka...

Måste fortsätta!! / Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag håller verkligen med! :)

2010-09-16 @ 13:38:53
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Mjukiskläder må vara bekväma, men de passar som sagt bäst hemma :)



Sv: Ja, ibland rullar livet på lite väl snabbt :/

2010-09-16 @ 17:04:14
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0