Ny dag......

Då var det då söndag.
 Hm, kanske inte den dagen som smäller högst på 10 i topp listan. inte för att jag kan förklara varför! Det är ju som vilken dag som helst....Men jag tror det är många med mig som känner lika dant.
Här regnar det små droppar hela tiden, så det blir väl inte tal om någon slags utomhus aktivitet inte.. Men jag skall nog kunna hålla mig syslosatt... Om inte annat så  såg jag att det " växte" en stryk tvätt hög i tvättstugan. Jag tvättade igår oxå...

OCH NU TILL LITE ANNAT ROLIGT!!!!
Bugg kursen börjar ikväll, kl 18.00.
Nu kör vi fortsättning 2. Det skall bli gör skoj. Hoppas att vi kommer att bli något så när samma personer som förra gången. Då blir det skoj ( det finns undantag oxå). Kan rekomendera kurs verksamheten. Det är skoj att lära sig nya turer HELA tiden. Man blir aldrig full lärd.

Har ni något skoj för er denna söndagen eller är det plikter som kallar???

OX/ Suss

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja de ligger nog nått i de, får kanske lägga in en stripteseshow haha

2010-09-12 @ 10:57:29
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Jonnie

ja om de blir nått, så blir de ju en riktig film såklart haha

2010-09-12 @ 11:21:26
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Lena

Tjingeling,

Hemma igen efter ett träningspass i gymmet. Det gick bra, ojojoj vad stark jag kommer att bli :)

Även jag har en stryktvättshög som växer, bör väl ta mig an den, men men, den kommer inte att springa ifrån mig, så känner jag inte för det idag så får jag ta det en annan dag.

Trevlig söndag och lycka till på buggkursen ikväll-Kramisar

2010-09-12 @ 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0