Herre jävlrar....

....vad arg jag är!!
Visste att det skulle bli så när Herr L säger att han skall jobba på lördag!!!! För det där företaget eller om det är dom anställda KAN INTE PLANERA OCH HÅLLA TIDER.....
Första budet på hem gång var vid lunch tid! Andra budet var: - Slutar halv fyra.... När tror ni han kommer ????
Jo; vid fem tiden. Det är stora differenser här.. Kommer han så sent, finns det inte rum för att sova en sväng. Vet av erfarenhet hur trött den personen kan bli. Det är ju en bit till Sigges loge. Och inte faan betalar jag ca 160 :- för att ha med mig någon som säger att man är trött och inte orkar dansa. NEHE, då stannar jag hemma. Men jävlit surt är det. Har nog använt alla svordomar som finns, ursäkta!
Så i ren ilska tar jag några fönster oxå. Får väl försöka se det från den positiva sidan. Jag får ju ett rent hem, men omständigheterna kunde ju varit bättre....
Nu dröjer det ett tag innan Scotts är på åk avstånd... Shit happens.....




Nu passar nog denna bilden :)

Hörs! / Suss


Kommentarer
Postat av: jess

hihi klockren bild =)

2010-09-13 @ 09:15:20
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Isabelle den bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha snygg blid men du kan du inte titta på min blog /MvH Isabelle Maria H Bengtssons barn!

2010-09-14 @ 17:37:48
URL: http://gladsaxbellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0