FROST!!!!

Hela världen är vit???
Eller är det bara lokalt? Imorse när man blev väckt innan tuppen ens hunnit vakna och tittar ut så är det vitt på marken. Redan frost. Nu är defenitivt sommaren borta och hösten här. Kan inte säga att jag gillar hösten sådär nämnvärt. Jag är en sommar och värme människa....Nu blir det till att ta tag i landen, ta bort "snoriga" växter och hösta till. När det är klart känns det lite bättre.
Nu kommer snart flytt fåglarna att försvinna oxå. Sedan kommer det att bli så tyst i naturen... den går ide.... Kanske skall praktisera samma metod! Att gå i ide.... Nej! det går inte, då missar jag ju alla bra dans kvällar, haha.

Nu skall jag fixa och dona lite på förmiddagen. Sedan dax att börja göra sig iordning inför kvällen. Det blir ju att svänga runt sina " renrakade" ben, haha ikväll till L-K´s i Herrljunga..

Hörs och syns! / Suss

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var frost här också ...

Hoppas allt är bra ??? hur mår kissarna och Svea??? hoppas på lite kort på dom.

Saknar dina tassavtryck hos mej. Kram / A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0