Fredag!

En fest dag!
Då är man äntligen ledig igen, hehe. Och det är inte vilken ledig fredag som helst. Det är fredagen med stort "F"!
Det är allså dans fredag ikväll:). Och ikväll blir det Sägnernas hus. Det är sista dansen där för i år. Och det blir PLAYTONES. Jädrans vad det skall bli skoj. Det har blivit mycket fest denna veckan, men det kan behövas för att orka allt som är tråkigt......
Men det är lite som skall ordnats med innan dess. Det blir till att dra fram " bästa" kompisen och ta "några spad " tag i huset. Förstår inte vem det är som drar in en massa skräp på golvet:).
Men känner mig lite seg efter går dagen skojigheter. Det var helmysigt.


En mysig dag måste innehålla lite goa bilder. Här är det Svenne som ligger på rygg och sover! Ser ni vilket fint mönster han har på magen. Och han är så mjuk när man stryker honom på magen :).



Tänk att man kan vara så avslappnad och ändå ligga mitt på golvet och att folk går runt omkring. Då sover man skönt....


Rasmus tittat på dig med en trött blick......Snart är dom 5 veckor....Tiden bara rusar. Mamma Svea tar dom i tuckt och för manelse i mellan åt, när hon tycker dom går för vilt fram. Då blir det ett nack sving på dom....HAHA . Det är så roligt att se på..Inte så stor skillnad i en katts värld eller människans. Barn är barn......


Kram på Er! / Suss


Kommentarer
Postat av: Perra

vilken söt liten kattunge =)

2010-09-24 @ 11:56:28
URL: http://honeyochboney.blogg.se/
Postat av: Perra

hehe, kan förstå att han inte gillar det =). Kram perra

2010-09-24 @ 12:58:16
URL: http://honeyochboney.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej!

Hoppas ni får det bra ikväll och att grabbarna i Playtones kom fram trots att bussen la av...

Kör inte livet av dom utan att dom orkar spela för oss imorgon kväll.

Kram Nilla

2010-09-24 @ 18:24:53
Postat av: elina

men ååh vilka söta bilder ! :D

2010-09-25 @ 01:49:27
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Annika

Ge mej Styrka!!! De är så jäkla Ljuvliga så det finns inte ord .) Vilen fantastiskt teckning på magen haha. som den vore handmålad. jag längtar att se mer av dom.. Hoppas allt är bra med dej kram / A

2010-09-25 @ 12:59:22
Postat av: jess

hahaha sjuka människa , jag kan se den utskitna äppelmosen framför mig och jag behöver inte ens blunda särskilt hårt!! Jag gillar dig!!!

2010-09-25 @ 18:44:00
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hej Suss!!

Tack för igår! Jaa det var allt trångt

på dansgolvet. Men det var ju varmt å

gött både ute och inne! Japp! 9 Okt!

Gislaved!



Kram//Anna

2010-09-25 @ 19:07:12
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mariette

Hoppas du har haft en trevlig kväll med Playtones!



Jag gillade ditt inlägg om att köpa ut till sina barn. Det är en svår fråga och jag vet inte riktigt hur jag själv skulle agera. Ja, jag vet ju att dottern på 17 har prövat men jag säger som du... ring...när som helst...hur full du än är =)



Själv dricker jag en 2,8-öl ibland och ännu mer sällan ett glas rött. Jag älskar rött vin men tål tyvärr inte alkohol utan blir bakis så att jag ligger en hel dag om jag dricker 2 glas vin. Det är det inte värt =)

2010-09-25 @ 21:10:54
URL: http://mariettesrora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0