Är lite....

...besviken på mig själv...
Har varit ledig sedan i fredags, men känner att jag inte fått så mycket gjort denna helgen. Undrar vad det beror på, haha.
Så nu sitter jag här med en massa jag måste fixa denna veckan. Undrar varför jag alltid måste känna mig så duktig. Alla andra kan ju skita i att alltid fixa och dona. Varför inte jag? Någon duktig person skulle säkert hitta någon förklaring i min barndom....? Här måste städas, tvättas, strykas, trädgården är inte klar än, papper som måste sättas i pärmar, ja listan kan bli lång....
Så det är väl bara till att skriva lista och sedan checka av.
Jobbar kväll idag, så lite skall jag väl hinna fram tills jag måste ge mig av.
Så fram med damsugaren och gör ett röj nu Fru Lundin...

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ibland behöver man ta igen sig lite extra. Visst finns det alltid saker att göra, men kroppen behöver några lugna dagar också :)



Hoppas att din måndag blir bra :)



Sv: Ja, det går säkert att dansa, men jag får nog ändå avstå :P

2010-09-27 @ 12:18:20
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: miss P E

Å, tack vad snäll du är! Men jag är ju så trött på det blonda!



Det bästa när man ha saker att utföra är att skriva en lista och sedan checka av! Det brukar funkar för mig oxå!



Ha det gott!! ;)

2010-09-27 @ 18:22:32
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Maria

Va skönt att du har tagit det lite lugnt!!!!

Du är ju som sagt Suss i farten!!!!!!

Kram

2010-09-28 @ 11:50:54
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0