Vaccination.........

Hej igen!
Min lille "bäbbe" var verkligen sjuk!
 Datorn hade fått ett virus. Inte konstigt att den uppförde sig underligt, haha.
Så imorgon kommer den hem igen. Gott. Och inte kan man vaccinera den emot skiten heller, hm.
Sedan kommer ordningen att bli sig lik igen här på bloggen......

Som sagt så var jag ute och krattade löv i måndags. Det var ett super fint väder för det. Gich inte in innan vid åttatiden på kvällen. Då var jag klar med hela trädgården. Herr L hjälpte till när han kom hem ifrån jobbet. Det går fortare när man är två ovh det går lite fortare.


Skall visa lite före och efter bilder tänkte jag. Så får ni se om ni ser någon skiljnad.....



Här med är fram sidan på huset klart. Det är ju alltid något att vara stolt över...... Är ni klara med löv krattningen??




Kraffs, kraffs. Jag krattade ihop: Alex han spred löven omkring sig. Det tar allt lite tid att kratta tillsammans med barn. Men dom har skoj i alla fall för stunden....



Gräsmattan är näst intill dammsugad skulle man tro. Den nitiska har varit framme:)

Sedan drog Herr L till soptippen med lite avfall och annan skit. Det känns alltid skönt när man röjt omkring sig lite......


Sedan igår så pyntade Alex och jag med halloween grejerna. Tycker det är roligtt att plocka fram lite grejer till olika högtider.......


Hej! Och välkommen in till oss under HALLOWEEN. BUS ELLER GODIS?????.
Godis skålen är laddad för bus vil jag inte ha!!!.......:)


Har fixat pumpan själv. Har alltid en ur gröpt pumpa. Tycker nog att det hör till....


Kommentarer
Postat av: jess

näää vi krattar inte löv , vi kör över dom med gräsklipparen till våren istället =)

2010-10-28 @ 09:36:18
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: jess

ja du jag tror inte jag får det beviljat eftersom jag inte har ett fysiskt ansträngande jobb....

2010-10-28 @ 12:36:07
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej! Vad fint ni har gjort i trädgården med pumpor och allt =)kram

2010-10-28 @ 19:15:20
URL: http://ullissite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0