Utelåst från omvärlden.....

Saknat mig lite???
Har inte kunnat blogga på ett tag!
Orsak? Datorn vägrar att sammarbeta med mig ( den jag brukar använda och där jag har mina bilder och mina bloggar som jag  läser) Den vägrar hårdnackat att starta upp MSN sidan, dator jä...l:(
Och som sagt då finns det igen kvar till mig.Vi har som sagt två laptoppar,MEN denna går först till skol arbetet, och när tjejerna är klara är jag för trött. Så nu har denna åkt upp iköket i alla fall för helgen. Så låst man känner sig, när man är van att bara kunna sätta sig en stund och surfa iväg!
Får väl lämna in den till lagning, för en dator till måste jag bara ha.....
Det goda med att inte kunna blogga är att jag faktiskt tittat på TV:n, haha. Det är bra länge sedan jag tittade på dummburken. Igår tittade jag faktiskt på Robinson.Har man inget mera för sig kan man ju alltid slå bort en timme eller sä. Gud vilka våt det är med ,  hahaha.

Har jobbat hela veckan , så nu är jag trött. Skall sova! Hörs imorgon gott folk

/ puss och kram på Er, Suss

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej på dej!! Har saknat dej .).. Nu är jag tillbaks till livet igen :) Tror jag..Va jobbigt när Tekniken krånglar ..Hoppas allt ordnar sej. Hoppas allt är bra med DEJ o dina underbara kissar..Ser fram mot nya kort..kram o på återseende / A

Postat av: nadia

Det var faktiskt just därför jag tittade in hit :p Jag kom fram till att det var länge sen jag fick en kommentar av dig.. hahaha. Måste in och kolla så att du fortfarande levde. Det var ju tur att du gjorde det :) Trevlig helg!

2010-10-16 @ 12:13:08
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: AnnaE

Jaaa!!!

Jag har saknat din blogg

denna veckan!:))

2010-10-16 @ 15:06:54
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0