Ursäkta...

Det blev ingen uppdatering igår.
Det blev lite " snärjigt" med tiden. Behövde städa och sedan skull jag göra mig klar, för det var dans som stod på agendan.
Det var Playtones som stod på pogrammet. Och dom spelade i Lidköping, ca 9 mil bort. Så man fick göra sig klar i tid. Så datan fick komma på tredje plats.
Kvällen var bra. Grabbarna spelade och var glada. dom är bara för bra. Men tro inte jag glömt " grabbarna grus". Det är bara att dom inte varit här omkring på ett tag. Men den som väntar på något bra väntar inte för läng. Scotts är på gång minst 2 gånger fram över innan jul, gillas.


Grabbarna spelade och stod i. En underbar kväll...



Vi fick oss en trevlig prat stund med " Svante". Både före och efter spelningen. Det är trevligt när grabbarna tar sig tid med "oss fans" oxå....Det gillas.


Andreas är en jäkel att spela gitarr. Han har ett säkert finger arbete. Sedan sjunger han låten  "Sweet, sweet girl" så jädrans bra. Orginalet spelas av DON GIBSON ( gå in på YOU TUBE och lyssna).


Peter! Mästaren på steelguitar ( utan överdrift, haha). Det spritter så gott i benen när man hör deras musik..



Mattias! - Får jag lov till nästa dans?
Mattias är den som pratar emellan låtarna.



Här har vi då våran allas lilla L-K´s Anna. Grabbarna spelade enbart en låt till henne ( Carina)....Endel har ju bara " DET"......haha

Folket i Lidköping var ju ett folk för sig, haha.  Eller annars hade alla över 40 + hamnat på ett  och samma ställe. Dom som var där var rejält packade.... Men det kändes som vi hamnat mitt i ett julbord. Och vi vet väl alla hur folk är på firma fester.. SeX och fylla går hand i hand....
Men det fanns nyktra och skötsamma personer precis som jag , hahahaa. Det var en mycket bra kväll, trotts dessa små  "vingel svin"....

Så nu är jag på resande fot igen. Men nu är det inget nöje, utan till jobbet. Jobbar kväll idag och till 16, 00 imorgon.
Så gott folk! På återseende....
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hejsan!

Tack för igår!

Och ha en trevlig

kväll på jobbet!:)



Kram//AnnaE

2010-10-30 @ 17:26:45
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Kul med dans...jag var på en hellyckad halloweenfest igår. Ska jobba extra i morgon!

ha det skönt

Kram

2010-10-30 @ 18:11:34
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: nadia

Härligt att gilla dansband. Dom turnerar ju nästan hela tiden och man måste inte åka så långt för att se ett band, och det verkar som att dom ofta kommer till samma stad flera gånger per år!?



Själv har jag två favoritband: backyardbabies och the sounds..



Backyardbabies har en "pause" och vet inte när dom börjar spela igen, innan dess var dom i gbg ca 1 gång per år, och the sounds är här ca vart annat år :S



Tyvärr så hinner man inte alltid lyckas få biljetter heller när dom spelar så sällan..

2010-10-30 @ 19:30:25
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: C A Y D E N S ~

Happy Halloween! x_x

2010-10-30 @ 22:54:36
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0