Söndag.........

skulle väl vara en dag till lugn och stilla tanke!
Men inte här då! Har haft så "förbennat" jäktigt idag.
Fick hoppa upp tidigt idag. Mitt arbets schema hade " deadline" kl 17.00 idag. Då skulle det vara färdigt och inlagt.
Och som ni förstår så var jag inte klar. Igår satt jag och kollade upp vilka helger som var bra dans helger, och det visade sig att alla sex helgerna ( v 46 - 51) hade bra dansband runt omkring här där vi bor. Allså, nu fick man köra med " Ole, dole, doff" metoden....Jag måste jobba minst 2 helger av sex....Ja, det sved skall ni veta, haha.
Var klar vid 12 tiden, in till jobbet. Sedan skall man då lägga in sex veckor på en data som är så seg som det funnits minst 6 pack tuggade tugggummin inne i den, haha. Var hemma  igen vid halv tre tiden. Herr L hade både hunnit laga och äta färdigt middagen.
Äta, vara lite vid datorn, plocka lite tvätt hopp in i det varma vattnet, göra sig klar och sedan var det dax att åka igen. Söndagskväll är lika med buggkurs. Jädrans vad det är skoj.... Enda nackdelen är att tiden går så fort.

På tal om dans. Var det någon mera som kollade dansbandskampen igår??? Det gjorde jag! Men jag kan inte säga att jag fick någon sådandär AHA upplevelse av gårdagens dansband. Inte som när jag såg och hörde Henkeponken första gången, haha ( Scotts ni vet). Men vad gjorde Ringo dääärrr? Tur att dom fick säga adjö. Det måste ha blivit någon miss uppfattning tror jag. Det var inte ansökning till någon karneval inte, eller samba. Bokning arrengören måste ha missat något i det svenska språket, haha. Det fanns ju ingen bugg tackt där inte...
Vi får hoppas programmet blir bättre än går dagen....Och vart är program ledaren, vem har satt dit henne med "käften"? Och den här Marleyn Monroe kopian, vem är hon??? Jag får väl inte dömma ut det efter en gång.....

Nu skall jag faktiskt ge mig i kast med att städa nedre våningen. Jag skulle gjort det igår, men orkade inte efter alla dessa mil jag hoppade runt i affär med alla andra bimbos...ursäkta!
Kan undra vart skon egentligen klämmer. Du är bara för negativ kära fru Lundin !

/ Kram på Er! Suss

Kommentarer
Postat av: Pippi

Inga dagar är lugna dagar i mitt hem, inte med tre tonårstjejer och en 8 årig son i huset - det ska gudarna veta...



Jag har aldrig sett på dansbandskampen, är fö inte så mycket för att titta på TV - har aldrig varit det...



Ha en fin vecka

2010-10-18 @ 05:21:03
URL: http://pippibears.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En deadline kan sätta press på en! Synd att du var tvungen att välja bort ett par danshelger!

2010-10-18 @ 05:25:58
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Jonnie

haha ja de förstår ja,jobbigt utan en fungerade dator :)

2010-10-18 @ 06:27:11
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Maria

Synd jar visste inte att det var dansbandskampen. Har jobbat hela helgen och det brukar ju gå hem hos de beonde. Typiskt!

Ha en skön vecka.

Kram

2010-10-18 @ 07:41:47
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, syftet med min semester är ju att jag skulle jobba där hemma :P

2010-10-18 @ 12:07:52
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: becca

sv: sådär ja ;) nu finns det för och efterbilder :b

dock fastnar jag inte på bild idag så blev bara en enda ;) haha!! Kramis

2010-10-18 @ 15:01:44
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0