Onda ben....

Gott folk! Att man kan få så jävla ont i benen av att stå still!!!
Har varit med Sofie o hennes kompis Clara i Borås idag.
Det är ett nerv på frestande företag skall ni veta. Att släppa loss, två 16-åringar med egna pengar på fickan.... Det skall provas o provas o provas i det oändliga... Förstår inte att man kan hitta så mycket att prova. Och dessutom! VART KOMMER ALLT FOLK IFRÅN? Tycker att man läser att folk är arbetslösa, men dom tycks ändå ha pengar att handla för, strange!!! Det var ett himla gytter med folk idag, ursch!. Det handlas ju inte för små summor inte. Men folk har kanske sparat, vad vet jag!. 1000:- var det vanligaste summan folk kom till. Och då snackar vi inte barn familjer inte. Utan övervägande unga tjejer....Har dom kanske rånat far o mor eller pojkvännen????
Det blev besök på GINA, CUBUS, H&M och en sväng i Borås galleria. Denna lilla tripp tog BARA fem timmar. Min uppgift var  idag att  vara levande klädhängare och klädbärare. En uppgift som kan kallas duga:) Ni förstår att jag hade ont i mina stackars armar och ben av att bara stå och hänga...haha
Efter en bugg kväll har jag inte  så ont i  benen, HAHA.
Det kändes skönt att äntligen få sätta sig i bilen och styra kosan hemåt.....Jag har idag inte slösat så mycket. Mina stora inköp blev: ett armband och en dajm ( vi hann ju inte med att äta). Blodsockret höll på att gå ner......Då blir man lätt kinkig, och det vill man ju inte bli när man skall köra hem.
Tjejerna var nöjda med sin dag.. jag såg bara att en bra dag försvunnit till fanders. Tror vi skall skicka med Herr L på nästa Borås resa! Vad tror ni om det?????

Ikväll blir det ingen dans kväll. Jo, i och för sig blir det ju det ändå. IKVÄLL börjar ju DANSBANDSKAMPEN. Den får vi allt kolla på. Då skall vi se om man hittar sig någon ny favorit av alla banden....


Har inga roliga bilder att lägga upp eftersom dom sitter i den andra datan....
JAG VILL HA MIN  ANDRA DATA KLAR NU............

/Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Icka

Haha sådär är det att vara tonårsförälder. Tycker absolut du ska skicka Herr L nästa gång. Tjejerna kommer aldrig vilja åka och handla med er mer haha

2010-10-17 @ 12:48:55
URL: http://ijennikashuvud.blogspot.com
Postat av: becca

sv: ohh yes jag är säker ;) har haft kort hår innan och trivdes skit bra i det.. så nu hoppas jag bara att ja inte ångrar mej :b haha!!



Hoppas att du haft en bra helg? Kramis

2010-10-17 @ 13:27:42
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

När det kommer till shopping drar jag öronen åt mig och försvinner ut bakvägen. Mitt tålamod räcker inte till både mig och en överbefolkad affär :P

2010-10-17 @ 17:16:49
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Jonnie ----> Snygg, Sexig & Singel

japps här händer de grejjer, de va den 6:e dagen idag utan cigg, himla gott :) hoppas att dina strul me datorn fixar sig :)

2010-10-17 @ 17:50:34
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Ulrika

Hej! Kul att du bloggar igen. Vad tyckte du om dansbandskampen? Skoj att det börjat igen. Han en bra kväll! kram

2010-10-17 @ 21:31:29
URL: http://ullissite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0