Nu får man jobba.....

..... på bloggandet. Statestiken är ju under ytan, kan man säga, haha.
Ca 2 veckors frånvaro är inte bra, då blir det dåliga siffror. Men det är bara att spotta i nävarna och hugga igång igen.

"Insperation " till hushållsgöromålen infann inte sig innan nu ikväll. Då började jag med tvättberget ( faan i mig högre än Kebenekajse...). Det tog mig 2,5 timme att bestiga den toppen, haha. Lugn! Det var bara tvätt för den senaste veckan. Antagligen är det ingen annan som tycks ha haft tid till att " bara" stryka lite.....hm....latmaskar!!! Men det är ju klart skönare att låta någon annan fixa det.... Funderar stark på att gå ut i strejk för min arbetsbörda här i det Lundinska huset:(
Sedan när det var klart så tog städning av källarvåningen vid. Nu är det oxå klart. Ser nice ut, ialla fall tills imorgon.
Har precis fått i mig lite mat. Och nu väntar soffan. Skall kolla TV:n lite. Men mest troligt är att jag somnar.  Så till Er alla ifrån mig: God natt!!!!!!! / Kram Suss



BUH! BUH!
Nu blev ni  allt rädda??



HAHAHA!



Kommentarer
Postat av: becca

Sv: hihi ja projekt kan va läskiga ;-) jag jobbar oxå i helgen hela långa :-(

2010-10-29 @ 11:57:39
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: nathalie

hej ! svara rätt på frågan i min blogg så du får en länkning :) lycka till !

2010-10-30 @ 10:18:05
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se
Postat av: nadia

Hittade en blogg när jag klickade mig igenom mer trafik där en tjej påstod att hon hade slitit hårt med bloggen i en vecka och lyckats få 50.000 läsare under den veckan!? Bloggen var en helt vanlig blogg och stod inte alls ut på något vis..



Jag tycker det låter som en omöjlighet att skaffa sig så många läsare på en vecka om man inte blir länkad av typ kissie eller någon annan bloggar som har närmare miljonen läsare...

2010-10-30 @ 19:32:40
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0