Morgon stund......

Var uppe kl 04.30.
Tyckte att jag hade gått om tid innan jag skall bege mig till jobbet.
Pyttsan! Nu är tiden redan ute. Kommer inte åter innan ikväll. Jobbar delad tur....
Små missarna tar ju sin tid nu på morgonen. Dom skall ha mat. . Lådor som skall städas. Sedan brukar jag koka lite välling till dom......Dom är som små barn. Ialla fall i detta huset. Sedan är det ju stor kissarna som skall ha sitt. Sedan är det även lill killen som påckar på uppmärksamhet. Han har alltid en massa att visa och prata om...
Och så har vi Herr L!  Även han vill bli sedd:):)
Så det tar sin lilla tid på morgonen.....



Hotell servicen är god här! Vi skiter på lådan och " vips" så är städservicen där och gör den ren...
Det enda som inte är bra, är att " hon" på två ben säger att vi är för " små" att få följa med ut. Men det kommer så goda lukter när ytterdörren öppnas,,,,,,,

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: åhh hihi dotter som övningskör? ;) själv så har jag haft mitt körkort i precis ett år nästa vecka den 13oktober ;) och den dagen snöade det lite oxå :b haha!! Älskar snö inget gör mej sååå lycklig!! Såå du jobbar oxå två delade turer? fattar inte hur man kan få göra det i veckan det är ohumant och helt sjukt.. på helgerna kan ja tycka de är okej men fan inte mitt i veckan!!!



Åhh den där lilla oranga kissemissen vill jag ha :D har alltid velat ha en orange katt :b är den till salu? :b Kramar

2010-10-06 @ 07:54:51
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Nä, vilken liten sötnos :)



Sv: Ja, det kommer att krävas en hel del förberedelser inför detta. Men jag tror att jag kommer att ha ganska bra koll på läget :)

2010-10-06 @ 12:03:42
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: elina

åh gud så söt :)

2010-10-06 @ 16:58:21
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men vilken liten sötnos...

jag jobbar natt någon gång i veckan... är ju natt uggla så det passar mej toppen, och min "krävande" sambo jobbar hela dagen idag så jag får sova ifred.. Eller nästan har ju tre katter som inte gillar när jag sover på dagen tror jag..

=P

2010-10-06 @ 17:35:26
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0