Jag lever!!!!!!!!!!!!!!!!...

Har hjärtat i halsgropen.
Jag lever trotts att vi kört över en vit SAAB, en lycktstolpe och ett råddjur.....och diverse kärringstopp:)
Herre gud vad gör människan funderar ni säkert över??????
Kan hon inte köra bil, haha.

Lugn gott folk! Det är bara stora tjejen som övningskört för första gången.. Då får man räkna med lite "spill":)
Det skall nog gå bättre efter några gånger. Alla har vi varit barn i början....
Bilen känner sig misshandlad. Den har ont i kopplingen, startmotorn, bromser och lammeller.....
Skall gå ut och pyssla om den lite, haha
Hon jämnförde att köra bil med att rida!
Hallo, det går väl inte?
Hur en bil fungerar det förstår jag.
Men var sitter gas och broms på en häst, det förstår jag inte.......HAHAHA


En liten söting bild på Rasmusen. Kolla vilka fina ögon han har!. Dom är 6 veckor nu och helt bedårande....


Syns i kväll igen! I alla fall för en snabbis......./ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: nadia

SV: Jadu det är tur att vi alla inte är lika :) Jag stödjer dock inte alla sådan konstiga dagar: Kanelbullensdag, fettisdag, alla hjärtansdag mf.. Julafton stödjer jag för mina småsyskon skull, och för maten :) Men maten behöver jag absolut inte äta på julafton :)



Jag hade också tänkt att börja övningsköra snart, jag inlkusive alla som känner mig är rädda för den dagen.. Jag är så hysterisk och stressig i allt jag gör, så vi får se hur det går :P

2010-10-05 @ 19:39:47
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: becca

Sv: haha sjukt bra beskrivning ;-) hoppas min dag varit bra? Kram

2010-10-05 @ 20:56:44
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är ju som dem säger: Övning ger färdigthet, och när det kommer till hästar har jag väldigt svårt att hitta bromsen. :)



Sv: Ja, mitt mål är en långpromenad från Kiruna till Ystad med vovvarna. Tankarna väcktes under 2009 efter att jag och sambon cyklat från Kiruna till Ystad med en av mina vovvar, och en av hennes.



Den ekonomiska biten har varit svår att lösa, men som det ser ut idag så kommer jag att få ihop de pengar jag behöver under resan - man har ju trots allt fasta utgifter trots att man inte är hemma :P



Träningen har börjat så sakta inför detta, och jag hoppas på positiva resultat. Det kommer ju att bli extremt påfrestande för alla.

2010-10-06 @ 05:05:22
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: linaa vikken pina

Tok söt! Gula katter är livsfarliga att se på. Jag älskar dem!

2010-10-06 @ 05:23:26
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

ha en toppen dag själv!

2010-10-06 @ 05:47:56
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0