Help!!!

Oj! Nu har jag varit och pillat igen.....
Det kom upp på datorn att det var ett program som skulle installeras, tar bara en minut. Sagt och gjort, bäst att göra som det står annars så får man Sofie på sig ( det är data personen i familjen). MEN nu har NORTON säkerthetsprogram försvunnit, oj,oj. Hoppas att Fie kan hitta det igen. Annars så är väl " det kokta fläsket stekt"...

Nu är det dax att göra lite sköna fötter.
Innan gick jag faktiskt regelbundet på fotvård. Men sedan blev hon pensionär och sedan har jag inte hittat någon jag litar på.Konstigt??? Nej då! Jag är bara extremt känslig på lill tån. Pillar man på den så svimmar jag. Inget att skratta åt. Så känner inte för att dra hela historien igen för någon ny tå pillare. Så då sköter jag det själv. Själv är bästa dräng, ni vet.

AAAAAAJJJJ! Jag har två ben klättrare. När jag sitter här i köket vid datorn så får jag 20 - 40 små sylvassa klor i benet. Sedan så klättrar dom uppåt. Benen är fulla med små  riv märken. Tur att det inte är säsong för bara ben, hahaha...Jag har glömt hur " pain in the as " dom kan vara,fniss. Nu är dom stilla. Alex är lite rädd för kattungarna när dom kommer dundrande fram i hallen. Han tycker inte om deras klor säger han...



" Känner du ALLA klorna i benet matte???" Jo! Tack dom sitter där alla....
Detta är Rasmus!


" Undrar om jag får ligga ifred för brosan? Nejdå! Han är på väg upp......"
Detta är Svante!  - Säg HEJ till pupliken...


Vad har ni för ER en fredags kväll då?????
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Datorproblem är alltid stora problem! :S Hoppas det har löst sig bra!



Ha en härlig helg! :)

2010-10-08 @ 18:57:32
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: julia

sööt:)

2010-10-08 @ 19:22:58
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, jag valde att sova i bilen i stället för att krångla med hotell. Man vet ju aldrig hur lång man egentligen orkar köra på kvällen :)



2010-10-09 @ 08:18:22
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: manuela hansson

vad söt katt :D

2010-10-12 @ 16:21:53
URL: http://manuelahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0