Forts från nattens inlägg......

Säckade ihop inatt. Blev " dödens trött" inatt när jag höll på. Blev tvungen att avsluta. Glömde till och med att skriva " kram Suss" som jag brukar. Så nu kommer då en fortsättning på inlägget, haha.
Som sagt så har vi pyntat lite till halloween.


Detta lilla söta spöket står i Alex fönster. Mysigt. Han bestämde att han ville ha det....


Sofie fick oxå en liten " häxa". haha. Hon vill inte ha det för " pråligt" nu när man blivit stor......


Dom som har spindelfobi! Kanske inte skall komma och hälsa på :).....



Alltan fick oxå några små pumpor. Har köpt en pumpa till som jag skall ficka till och ställa på trappen med ljus i.......Det kommer att bli så mysigt så, eller????

Pyntar ni oxå. Eller tycker ni att detta är alldeles för" amerikanskt" påhitt????
Jag gillar det faktiskt. Här i samhället brukar vi ha ganska många barn som går utklädda. Det tycker jag är roligt. Men dom kan bli lite dyra, haha. Dagens barn tar lika väl rena pengar , än att dom får godis.....

Är som sagt ledig idag. Det står strykning och städning på programmet. HAR INTE BÖRJAT MED NÅGOT av det ännu. Det har kommit en massa annat emellan. Typ körning in till stan och ett LÅNGT telefonsamtal...
Men jag skall börja nu......

Idag skall min lilla" bäbbe" sättas igång igen. Den skall ställas upp på sin vanliga plats på köksbordet. Så nu kommer jag att kunna fungera normalt igen. Det kommer att bli skönt. Inget som kan stoppa mig nu......

/ Kram PÅ Er! Suss

Kommentarer
Postat av: jess

ja man kan ju alltid försöka =)



Vad fint du har pyntat suss , du är huslig du !

2010-10-28 @ 13:33:38
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Maria

Det e mysigt med halloweenpynt. I fjor pyntade jag en hel del men har inte huniit med nått alls i år.

2010-10-28 @ 21:20:23
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: becca

Åhh fy tusan vad mysigt du har gjort det för halloween :D wow.. du får gärna fixa till de här hos oss oxå ;) hihi.. ska du klä ut dej och knacka dörr med "buss eller godis" nu i helgen då? ;)

2010-10-28 @ 21:21:44
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0