Snön yr runt på taken....

.... Och jag kan knappt hålla mig vaken, haha
Var uppe alldeles för sent inatt ( kl 02). Har haft ledigt idag. Och här har det bakats i stora lass. Lussekatter till mig och lite olika kakor. Burkarna har börjat att stapla sig på hög i frysboxen....Känner mig som en hamster, haha. Har stått hela dagen, så nu har jag rejält ont ibenen. Är trött så att jag knappt ser tagentbordet.
Men ville bara skriva några rader eftersom jag inte skrev något igår. Satte igång att göra 2 sorter igår kväll. Det är skönt att baka när man får vara ifred från små fingrar som skall vara med och smaka överallt.
När jag har lite att göra kan jag inte sätta mig här vid datorn. För då försvinner lätt några timmar så att man inte får något gjort. Så man får ta lite kontroll över sin tid. Ta sig i kragen  och inte sätta på datan. Fastänn det kliar i fingrarna, haha

Nu ikväll har det börjat ett riktigt ruske väder här! Tur att man är inne i stug värmen. Men hoppas det kommer mera snö under natten.
Nehe! Nu måste jag lägga mig innan jag sitter och sover. är trött som ett spett, haha.
Sov nu gott mina vänner så hörs vi i morgon, Jobbar helgen som kommer, men slutar fyra imorgon. Skall fundera ut vad jag skall göra imorgon när jag kommer hem.....Några förslag kanske???

Sov gott på Er!
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är kul att baka när man känenr för det...och inte när det e ett måste!

Trevlig helg!

Kram

2010-11-20 @ 08:19:37
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0