Sjukt trött.....

Vad jag hatar det här med att ställa om klockan!
Måste Vi hålla på med dessa idiotier 2 gånger varje år?
Kan vi inte bara bestämma oss för en tid, och sedan ha den! Jag har hemskt ont av detta. Det tar minst en vecka innan jag är människa igen. Kroppen är inställd på en tid och klockan en annan. JAG BLIR SÅ TRÖTT. Är inte det i vanliga fall......help some one!!!!
Det kanske finns någon med något bra förslag hur man skall komma till rätta med detta??????
Eller är det bara för att det är måndags morgon??? ( tror inte det, haha). Eller för att det blev lite "sent" inatt??
Eller för att jag känner mig lite snorig?
Skitsamma! Är i alla fall uppe nu! Skall åka till jobbet om ca 1/2 timme.

Det är skollov denna veckan här." Ungarna" ligger och " snusar" i sina sängar....Vilken överraskning för dom när dom tror att dom kan få sova denna veckan. Lill killen är hemma, haha. Han har feber, så  Herr L är hemma med honom idag. Sedan kommer jag att få vara hemma. Egentligen så är det min tur...men det är ju som sagt lite dåligt med vikarier på jobbet. Och en är redan borta idag. Vi fick fixa vik. för henne igår....och det gick lite trögt. Så jag ger dom lite tid ( hur snäll är man inte mot sina arbetskamrater, hahaha).

Idag är det Allahelgonadagen. Har ni någon ni skall ge en extra tanke???? Eller tända ett ljus!

/ Kram Suss



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja gud vilken joxande det kan vara att få in folk. Våra tjänster skulle varit tillsatta idag. Men nejdå....1 vikarie har fått ett tjänstledigvik på 3 månader hos oss, 1 vik fick 2 veckor till och 1 tjänst vet vi inte ett skit om. Det är bra för den någon ska jobba tis-torsd denna vecka...

2010-11-01 @ 09:25:25
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Jag håller med dig. Ett elände att hålla på och ställa om klockan så här. Har en tävling på min blogg.

2010-11-01 @ 20:44:57
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0