Rätt!...

Här slår man då upp sina "vackra blå". Kanske inte direkt men ändå, upp kommer dom. Och så tittar man ut!! JIIPPI flera gånger om. Det har kommit MASSOR av snö. Detta gillar jag. Men det blir ingen fönster tvätt idag. Det får vi ta imorgon. Jag hade ju tänkt mig att göra något litet fönster advents fint. Men det är inte så lätt när snön yr runt husknuten. Har ni oxå snö där ute i vårat VINTERLANDSKAP?? Idag skall det spelas julmusik så att det står härliga till.....ÅH mitt vinterland, nu är jag här....
/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: nadia

Här har vi också får massa snö. Väldigt ovanligt för att vara göteborg! Här har vi annars bara mest slask

:( Har hållt mig inne några dagar för att få min förkylning att gå över, men kanske blir det en liten promenad idag :)



Har föresten länkat till din blogg på min blogg :) Du är konstant länkad under "läsvärda bloggar". Varje gång du uppdaterar bloggen så ser jag och alla som läser min blogg att du gjort ett nytt inlägg :)

2010-11-23 @ 12:42:08
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Hennes mamma

Ja..............det var ju bra tänkt .......MEN !!!!!!!! hittills så har ju olika barnmorskor oroat henne i onödan ! Det här är tredje gången ..

Det var bättre förr -utan datorer ,missvisande apparater och all information .Man var gravid och njöt under tiden :-(

En hälsning från mig till dig )))

2010-11-23 @ 19:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0