Igår var det ingen.....

.......vanlig dag, för det var Alex födelsedag.
 Alex fyller 5 år. En stor dag i en liten killes liv. Tänk vad mycket han har framför sig!


Visst är det underbart att ligga och vänta på att " familjen" skall komma in och sjunga för en. Och så får man ju paket. Här sitter han mitt i sitt paket " hav".Mysigt, mysigt



- MAMMA! blir det bra så här??? Ja, då gullunge! Mitt lilla charmtroll....

Sedan när jag drog upp persienerna så var lyckan gjord! Det hade ju kommit massor av snö.


Ser ni vad snö det hänger ner ifrån taket??? Nu fick i äta frukost fort, för nu skall vi ut i snön. Måste ju passa på att leka innan den försvinner. För vi kan väl inte ha sådann tur att den kommer att ligga ända fram till efter nyår??



Alex gör snö änglar och bygger " borg". Han njuter. - Mamma! Ge mig ett handtag upp!
Vi kastade snöboll på varandra oxå.
Sedan innfann sig en tråkig sida oxå! Jag måste skotta snö oxå



Ser ni vad snö det kommit! Älskar snön, men tycker inte om när det blir jag som får skotta. Det har kommit mycke snö. Skotta, skotta


Tog ett kvälls foto igår kväll. Tycket det är så fint och lugnt och tyst när snön har kommit...



Lille Älsklingen fick blåsa ut ljuset på sin tårta. Vi tog bara ett ljus: Lite lättare att hålla koll på. Vill ju inte att luggen skall försvinna puts , väck, haha
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: becca

Sv: haha nä precis vem behöver det ;-) nawe gud vilken söt liten kille :-D

2010-11-10 @ 11:03:37
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: nadia

När man var liten så gick man och såg fram emot födelsedagen i flera veckor, tyvärr försvinner det ju äldre man blir. Nu framkallar det istället ångest :S

2010-11-10 @ 15:16:15
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Maria

oj vad mycket snö...mysigt om det bara hade hållit sig borta från vägarna..men jag väntar gärna på den till julafton...

Kram

2010-11-10 @ 20:28:58
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hälsa lillkillen från

"tant" Anna:)



Snygger kvällsbild:))

2010-11-11 @ 17:22:28
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0