Ett extra inlägg.....

..... till dig Annika ( och till Er andra oxå som tycker om katter).
Det var inte roligt att läsa, att du inte mår bra. Men vi får väl ha förtröstan och tro att febern snart ger med sig. Och bara för det så kommer det lite " misse" bilder till dig. Dom är inne på sin åttonde levnads vecka nu. Dom är ena riktiga små "illbattingar". Dom hänger och klänger i allt. Gardiner, stolar, byxben, Svens svans m,m.
Men dom kommer väll att bli vuxna dom oxå, haha


Se vad vi är STORA. ( Svante o Rasmus, eller som tjejerna säger " racer musen")...



Bråk och små nyp är det hela dagarna. Det låter som en hel flock elefanter när dom kommer springande i hallen. Hoppar och skuttar som små kaniner gör dom.. Men man får goa skratt oxå..



Svante i en när bild. han har lite kortare päls och är inte riktigt lika len som sin bror. Men kommer nog att få gröna ögon, eller vad tror ni? Han leker nästan jämnt. Mer än brosan sin, haha...



Mina stols snören får jag sy dit stup i kvarten. Dom drar i dom jämnt, haha ibland får dom sig en smäll tillbaka av gummi bandet:):)... detta är RASMUS!...



Dom små odågorna får oxå igång min gamle Sven. Trotts att han är inne på sitt 18 år så kan han köra skiten ut dom smä. Han hoppar och sparkar med baktassarna så att bäbiskatterna blir livrädda och gömmer sig, haha



När bild på den hängande Tarzan. Racer musen.....



När Sven tycker att dom blir för jävliga, så hoppar han upp på köksbänken för att få vara ifred. Där sover han sedan så gott. Han behöver inte fundera över om det är någon som antastar hans lille svans.....
Här har vi data nörde, Svante.. Gillar att förska att fånga tangenterna när man skall skriva....



Trotta att man har vuxit, så är det skönt med en liten mys stund meD mamma Svea. Har vi vuxit?



Detta är livet säger mamma Svea! Att allt kunde bli så bra för en över given katt. Vi älskar våran tjatiga Svea.



kisse ungarna är allså till synes välmående. Och ja! Vi behåller båda ungarna. Så nu har jag 4 små fina djur.



Kolla! Jag kan fortfarande tvätta mina fötter. Ok det stäcker lite i min gamla kropp, men " I´m still going strong!".


VÄLKOMMEN in till min underbara familj. Dom kallar sig visst för LUNDIN!
Bara så ni vet! Här vaktar jag, SVEN!.......

Hoppas du har haft det trevligt en liten stund. Mina små missar kommer till att återkomma. Dom är för söta.
Kram och god natt på dig Annika! Hörs och syns på bloggen imorgon.
Stor kram till alla som behöver! / Suss

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för det FINA inlägget !!! Det värmde verkligen :)

De har verkligen vuxit och är så helsikes sööööta. Vilka personligheter .) Kul att de fått så olika teckningar i ansiktet. Svante har inte nåt vitt men att det blir gröna ögon på den hjärtekrossaren är inget att tveka över. Jag är lite svag för Racermusen haha. Tänk vad bra att Svea hittade just er. Kul för Sven att han får lite barn i familjen haha. Tänk vad mycket glädje de liven skänker en :)

Tack för fin omtanke. Jag blev genast lite piggare. TACK... vi hörs kram / A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0