Det blev.....

...en bra dag. Har faktiskt bakat lite idag. Sitter och väntar på att dom små " godingarna" skall jäsa färdigt.
Det kommer lite bild bevis lite senare i kväll....men jag vill ha en ny ugn. Den som vi har är ju inte så gammal. Vi gjorde om köket 2003, men den är inte bra. Den gamla spisen vi hade var aldrig bytt. Den hade suttit sedan 1974. Men den var super. Bullar och kakor blev så jämnt bruna. Med den jävla ugnen vi har nu, så måste man mixtra för att inte allt skall bli brännt och förstört. Man måste ha sten koll. Lämnar man ugnen med blicke i 2 sekunder, så är det adjöss med hela härligheten.
Man får stirre blick, hahaha!
Nu skall jag sätta mig  och börja stirra, på mina bullar.....
/ Kram Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0