Då kom du då!!!...

Du kom som ett paket på posten ( ja inte var det julskivan inte, haha). Vad? Jo, förkyldningen naturligtvis.
Kände innan idag att det kändes lite konstigt i näsa. Och nu i eftermiddag så slog den ut i full blom. Har nu laddat mitt lilla " husapotek" med diverse utdrivnings medel. Får se om det gör någon nytta.



Här finns honung ( gammalt beprövat knep). C - vitaminer. Skall ge kroppen en c-vitamin chock. Det man inte behöver kommer ut vatten vägen, haha. Min " kära" vän Herr Otrivin. Vi två är oskiljaktiga, haha. Utan den  - ingen luft. Och sedan en flaska Kan Jang. Kan undra vad den innehåller med tanke på priset: 109 :-. måtte den leva upp till sitt ryckte bara.
Jag hoppade över inköpet av vitlöken. Det är ju bara en förkyldning vi skall driva ur kroppen.  Inte en utdrivning av Dracula ( vampyrer), haha
Nu skall jag gå och lägga mig i soffan. Det blir till att inta en sittande sov ställning, snörvel. Måtte detta försvinna till på lördag.
/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: jess

uscha då , krya på dig!

2010-11-04 @ 20:00:05
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Mariette

Funkar Kan Jang bra eller? Har prövat det en gång men tyckte snarast att jag blev sämre (var kanske inte Kanjangens fel)



Blir lite julig i sinnet när jag kikar in hos dig, kanske tid att baka lite här också...och ja, vi blir klara till jul hi hi

2010-11-06 @ 22:41:03
URL: http://mariettesrora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0