A new day!!!....

Morgon!
En ny dag randas här i det Lundinska hemmet.
Lill killen hostar så att man tror att lungorna kommer. Undrar vad denna förkyldningen kommer ifrån. Han var ju BARA en dag på dagis förra veckan. Jag hade ju mycket ledigt då???????? Dessa jävla bacciler!!
Any way! Det är bara att gilla läget....
Han och jag har legat i soffan och kollat Svamp Bob fyrkant, haha. En liten smart tvättsvamp. Är nog en av barnens favo programm. Annser nog att det är mer att se på är Robinson just nu. Det programmet hat tappat " stinget"!
Är ledig idag! Funderar vad man skall hitta på att göra. Det finns ju mycket men man får ju ta och sålla lite. Man kan ju inte göra allt på en dag, eller hur?
Nej! Nu skall jag ta och fixa frukost. Kaffe tarmen skriker, KAFFE, kaffe, kaffe...
Hej på en stund!
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja de kan kanske vara så haha. ha en bra dag :)

2010-11-02 @ 08:25:17
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

svar: Ja dom växer lite för fort nästan haha.

Haha, jasså!

Usch då, hoppas han blir bättre snart då :)

kram

2010-11-02 @ 17:31:20
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Annika

Hallå på dej!!! Visst är påläggen fina haha. Törs du kalla dom för det när din dotter hör???

Här hemma kallas de hamburgare.Det finns vissa som blir jättesura så.

Det var ett tag sen vi hördes. Jag trodde jag var på G men. Nu är Febern inne på andra veckan. Hoppas dina andra småkillar mår bra. hoppas på mer foton. kram / A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0