Grillat, Tornsvalor, Liljekonvalj o Juni = SOMMAR

Kvällning folket!
Idag har det varit en bra dag.
Slutade tidigt idag, begav mig till coop och köpte mig en ny svart kruka till min morsdags blomma. Det blev riktigt bra. Hämtade sedan Alex på dagis. Hem och äta. Sedan har jag faktiskt varit ute i trädgården och pysslat. Rensar
häckar och under buskar.  Hoppas jag inte får på mig någon äcklig älgfluga. 
 Dom  finns ju ute lite över allt. Har även städat av lite granna. Till kvällsmat har vi ätit grillad korv och bröd. Potatissallade och grönfor slank oxå ner. Mat slinker gärna ner. Ofta äter vi ganska sent på kvällen. Det är ju inte så bra, enligt alla råd och rön. Men vad då......

Idag så har herr L förärat mig med den första liljekonvalj buketten. Finns det så många blommor som luktar så gott??? Nu står den här i köket och sprider sin väldoft.  Nu måste ju sommaren ha kommit! Dessutom är det den 1 Juni. Tornsvalorna gör sina räder i skyn, JA, DÅ ÄR DET SOMMAR.......


Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0