Tanden den lilla marodören....

Först måste jag be om ursäkt för min stavning på slutet av Ullareds inlägget. Jag var så trött så att ögonen gick i kors. Om ni visste vad många inlägg jag har fått kasta på morgonen för att jag skrivit dom när jag varit URTRÖTT på kvällen / natten. Det går inte att läsa. Det står bara en massa "galematias", hahaha. Så URSÄKTA, URSÄKTA. Men i och för sig. Jag tror nog ni är så smarta så att ni kan lista ut och läsa det ialla fall. Eller hur???


FORTS ANGÅENDE TANDUSLINGEN......
Här tror man då att tanden skall hålla sig lugn fram till måndag, HAHAHAHA.( Har ju tandläkar tid då. ) Tror ni ja!! I måndags natt så lossnade det en flis ifrån tanden. No big deal, tänkte jag. Den går fortfarande att fixa. Igår eftermiddag får jag resterande av tanden i munnen tillsammans med grönsakerna till middagen. Svår tuggade morötter.... Min tandläkare stänger sin praktik kl 12 på dagen. Så det har blivit till att vänta tills idag. Det har gjort ont i tandresten hela natten. Och att ta något kallt att dricka har inte varit att tänka på. Då har det ISSAT ända ifrån skallen ner till tån, haha. Egentligen kan jag allt hålla mig för skratt.
Så idag fick jag ringa ifrån jobbet till HG. Fick en akut tid så att han kunde isolera runt den lilla marodören. Frågade vad han nu trodde om möjligheterna till att bygga upp en ny tand. Han rynkar sin panna, men säger att jag skall komma på måndag så får han se vad han kan göra.

Förbannade tänder att dom aldrig kan hålla sig lugna!
Det är tur man har sin trogne kompis Burana värktablett. Den lämnar en aldrig. Oavsett hur grinig och otrevlig man än är. Nu är livet pest igen, bugger!!!!!............

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0