Pingstafton......

Idag är det då PINGSTAFTON!
En underbar tid, eller hur? Allt spirar så nytt i buskar och träd. Fåglarna sjunger så vackert. Det luktar himmelskt ute.( om inte bonnen vart ute en sväng, haha). Tulpanerna blommar så fint i rabatterna tillsammans med påskliljor och pingstliljor. Även löjtnanshjärtan står så spröda i blomm.  Ja, allt detta " insöp" jag nu på morgonen när jag gick och hämtade min morgon tidning . Det är i dessa stunder man kan vara tacksam för att man finns till ( urk, så sentimental på morgonkulan).
Som sagt! Skall bege mig till jobbet en sådann dag som denna. Men det är inget som betynger mig alls. Snarare att dom som är hemma tycker det är jobbigt att jag inte är hemma ( men jag jobbar inte alla storhelger, haha).
Har ni tänkt att gifta Er idag? Stort GRATTIS. Till Er andra säger jag bara:  Ha en bra dag i härnryckningens tid...

Puss och kram på Er! / Suss


Kommentarer
Postat av: AnnaE

Åh mycket björkpollen!!

Atjoo!!!



Ha en bra Lördag!

2010-05-22 @ 10:27:49
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Susanne

Svar AnnaE

Åh, detta missade jag totalt. Var väl fortfarande lite sömndrucken i ögonen, haha. Ja, för Er kan det nog ha sina dåliga sidor :) / Kram Suss

2010-05-22 @ 14:08:36
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0