Många frågor.....

Det kommer att bli ännu en vacker dag idag!
Tror ni att det är sommaren som kommit nu?
Kommer juni o juli att regna bort?
Skall det vara så här varmt i maj månad?
Är det miljö förstörningen som är orsaken?
Eller ask molnen?

Herre gud vad många frågor man kan ha! Men vem kan ge en svar?
Den som lever får se.....

Då är det snart dax för jobb igen.  Skall pyssla om mina gamla efter bästa förmåga ( ialla fall, vad dom är biståndsbedömda till ).

God forts. på pingstdagen. Och ni som har flagg stång! GLÖM INTE ATT DET ÄR FLAGGDAG IDAG!


Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du Suss, tur är väl att man inte visste svaret på alla frågor, för tänk vad jobbigt det skulle bli. Fast det är klart, en rätt lottorad hade aldrig suttit fel, speciellt om man vill shoppa loss på sommarblommor och semesternöjen ;) Fint att någon jobbar idag, flaggan i topp för dig! Kram!

2010-05-23 @ 10:22:02
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Carro

flaggdag? EEEH! Överskattat! ;) <3

2010-05-23 @ 15:04:49
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar Anna:

Sådanna frågor skulle jag GÄRNA vilja ha svar på. Det skulle inte sitta helt fel med lite mera " klöver" haha / Suss



Svar Carro:

Har aldrig förstått vitsen med att ha flagg stång. Har ingen egen. Men har fått se till att jobbets flagga kom upp och ner. Jag tappade inte tamparna heller, fint av mig, haha. / Suss

2010-05-23 @ 22:22:21
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0