AJ, AJ.....

Helgen är över! Jobbet gick hyfsat, men vi jobbade en kort på lördags morgonen. Personen hade kollat fel på sitt schema. Ja, nu är det historia och redan glömt, haha.

Idag har jag då varit hos tandis igen. Sitter just nu med ett halv sides förlamad käke. Är "dö" hungrig, men kan inte äta innan bedövningen är borta. Det är stor risk jag biter mig i kinden annars. Han hittade faktiskt kanalerna nu när halva tanden var "borta" ( som ni vet gick den av ). Så nu skall vi rotfylla och sätta på en " krona". Dyrt men bättre än att dra ut. Men gud vad ont det gör i munnen just nu. AJ;AJ.
Får hoppas att ni har en bätttre dag än jag, Grattis!

Ville bara göra en lite snabbis och visa att jag lever. Det har inte blivit så mycket skrivit i helgen. Det blir så ont om tid och orken infinner sig inte. Är ledig idag, men jobbar imorn igen, lång dag.


Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Anna

Uscha, lider med dig, hatar tandvärk (och tandläkare) har dragit ut en visdomstand för mycket=obehagliga minnen. Krya på dig! Kram Anna

2010-05-18 @ 07:38:02
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Maria

Usch låter inte bra! Hoppas det känns bättre idag!

Ha det bäst!

Kram

2010-05-18 @ 08:00:58
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0