Sommarvärme, 28 grader i skuggan.....

Nu är jag tillbaka denna sena timmen.Klockan är bara 1;08 på natten, haha.
Som alla förstår så över levde jag gårdagen :). Den resan skall jag skriva om imorgon. HIHI

Idag har det ju varit ett helt UNDERBART väder. Jag hade 28 grade i skuggan nu på eftermiddagen. Det är inte " fy katt skit"  för en som gillar värme och sol som jag. Men tror ni jag varit ute och solat??? NEHE , jag har varit inne och tagit tag i saker jag inte fått gjort innan ( på grund av allt tänkande på Göteborgs resan, och tandis. Detta är sååååå typiskt mig!!! Varje normal/ rätt navlad person skulle ju naturligtvis varit ute nu när solen är så behaglig emot oss......
Jag har städat, tvättat, bytt i sängarna, lagat frukost o fika, dammat, sprungit in och ut och hängt tvätten. Nu är den oxå klar, vattnat blommorna, ordnat med räkningarna ( vet att jag är sent ute, skulle varir klart i helgen. Men ni vet varför.........Tankar på annat håll.
Så nu när allt detta är klart har jag lite tid, när ALLA andra sover sin " skönhets sömn" utom jag.

Men jag känner mig trött så det blir inget större inlägg. Hör av mig imorgon

 Vill avsluta med några flera bilder på min Sven och kotten från igår.


Här ligger dom båda och sover intill varandra. Kotten bor under våran alltan.


Här är kotten på väg att lämna  sin sov plats. " Men vem har lagt en hel kATT I VÄGEN" ?????
" jAG SKALL FÖRBI BARA.......... KOSTA VAD DET KOSTA VILL! SER LILLE KOTTE UT ATT TÄNKA, HAHA


Bara lite till, sedan några snabba steg hem till säkerheten.......
" Ack vad skönt" det är bara att bita i det gröna gräset... Det blev ingen kotte middag idag heller. Trotts att han är 17 år. Så leker Sven som en liten kattunge.HAHA




 Puss och kram på ER ! / Suss


Kommentarer
Postat av: AnnaE

Så söta!! Hoppas det gick bra

i götlaborg!



Kram//Anna

2010-06-30 @ 10:17:47
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Haha...vilka härliga bilder!

Tyvärr finns det ju allt för många måsten för att kunna njuta av solen hela tiden!

Men jag njöt igår och idag e det lite molningt och blåsigt här så idag fixar jag inne...utan skuldkänslor...känns som man måste vara ute när solen är framme!

ha en fortsatt bra semester!

Kram

2010-06-30 @ 12:38:51
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar AnnaE

Det gick bra! Skall skriva om detta senare idag är min tanke...

Svar Maria

Tack! NU kan jag börja njuta. När allt jobbigt är äver ( tror jag, är bäst att till lägga). Kram på ER! / Suss

2010-06-30 @ 15:05:18
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0