1:a semesterdagen fylld av pina....

SEMESTER, SEMESTER,SEMESTER!!!!!!!!!

Men den kunde ha börjat bättre! Har en massa att berätta för Er, men jag får ta det i omgångar.
Har inte varit inne och skrivit på några dagar. Har ju jobbat som en liten " blå".
Men håll i Er nu:

Ni tror inte det är sant ( eller hittar jag på), MEN: JAG HAR TANDVÄRK igen!
började känna av detta i torsdags kväll. Det går nog över, det går nog över. Men inte faaan gjorde de det. Snarare blev det sämre. Så nu har jag precis kommit hem ifrån ifrån tandis. Jag frågade om jag inte kunde få slå upp en tält säng inne på mottagningen? Han skrattade åt mig! -Suss! inte vill du ligga här!! JO;JO;JO

Så nu sitter jag åter med Kåvepenin och värktabletter. Har en ny tid på måndag. Då skall vi försöka rotfylla tand urslingen. Har funderet om mina tänder skulle vara gång bara på Tradera.com haha.  Eller det kanske finns någon av Er som skulle vara intresserade av ett byte????????

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Nilla

Usch, det låter inte som en bra början på semestern. Hoppas bara att denna kur med Kåvepenin hjälper.

Ha det bra och hoppas att vi syns snart.

Kram Nilla

2010-06-21 @ 16:29:41
Postat av: Susanne

Svar Nilla

Nu är det tandvisa igen. Kuren skall bara häva infektionen. Sedan skall vi rotfylla den lilla uslingen. / Kram Suss

2010-06-21 @ 19:22:15
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0