Daniel o Victoria....förberedelse...

Var hemma vid halv elva nu ikväll. Slutar  21.15.
Sedan så gick jag och donade med lite små pyssel till det stora bröllopet. Vi på jobbet skall ha lite extre för dom gamla. Vi skall bjuda på GRATTIS tårta med kaffe. Så skall vi duka med vita dukar, guld servetter, svenska flaggor och serpentiner. Och så hade vi tänkt göra en fin lövad båge över TV.n med blommor i. Det skall vara blått, gult och vitt.
Idag plockade jag med mig blommor ifrån trädgården. Bergsklint, gula liljor och präst kragar. Sedan hade jag köpt ett fint kort på Kronprinsessan Victoria och Daniel. Tog en fin guld ram och satte kortet i. Sedan arreng. jag detta på ett runt bord med lång vit duk med en spets duk på detta. Så nu står det en blomkvast, ett kort,
 ett litet ljus och svenska flaggan på detta bordet. det tycker dom gamla om. Finns det någon som kan svara på varför dom gamla vet så mycket om svenska kungen med drottning???
Jag skall ta kort på detta i helgen  oxå. Vad Skall ni  hitta på på ? till det stora hallebalooan??? Det är allt lite skoj med festligheter och förresrten ! ,
 Det är inte varje dag det är ett kungligt bröllop på TV.n. Här skall vi titta . Vad skall ni göra  ???


Bäst att hoppa i säng, det är en ny dag imorgon.


Puss och krampå ER! / Suss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej hej!



Va kul att ni fixar för dom gamla!

Jättefint gjort! Jag ska nog kolla

lite på bröllopet! man måste ju

se klänningen....ler

2010-06-18 @ 18:27:54
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Ulrika

Japp, jag ska kolla, ska allt bli lite kul och se =) Trevlig helg!

2010-06-19 @ 11:39:48
URL: http://ullissite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0