Scotts i Olstorp ikväll....

Idag spelar då SCOTTS i Olstorp. Ligger i Tidan mitt ute på en åker.
Det är en jätte mysig festplats. Dansbanan innehåller 2 banor. En sida där det står " bugg" på och en sida för alla andra danser. Allt från gnuss, tryckare, slowfox till grovhångel dansen....
Den ligger lummigt till och i träden hänger det en massa kulörta lyktor. Det finns en servering och man kan kasta pil under paus om man vill, haha. Förra gången fans det även ett tält för yngre dansanta deltagare. Där kunde man skaka loss på dicotackter om man ville.

Men dom hade ingen kort dragare. så om man ville komma in så var det kontanta medel som gällde. Bara detta att ha pengar i plånboken ger ju en nostalgisk känsla. Måste ju vara rena " döden" för yngre, som är vana att använda kort över allt, haha. Skulle rekomender detta starkt om ni inte har något för ER. Naturligtvis att avståndet skall passa oxå.

Har inte själv bestämt om det blir så ikväll. Känner mig inte riktigt på " Hugget" så att säga. Har ont i kroppen. Kan få det ibland. Min Mor har fibromyalgi ( stavning?). Kanske har jag det med, men jag har inte gjort någon undersökning för att fastställa diagnos. Så vi får se vad det lider. Har vi varit där kommer bilder imorgon. Om inte får Scotts en ny chans på Björnholmen den24 Juli.


Har inköpt en snygg t-shirt. Den kommer bara på vid speciella tillfällen.....haha


Puss och kram på ER! / Suss

Kommentarer
Postat av: sofie

Bli medlem här och sätt fart på dina statestik.

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/join.cgi?r=sofielundin

2010-06-26 @ 15:57:21
URL: http://sofielundin.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej! Var du på Olstorp igår? Jag såg dig inte men det var ju mycket folk så vi kunde ju ha gått förbi varann =) Kram/Ulrika.

2010-06-27 @ 11:36:48
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar Ulrika

Nej! Tyvärr inte. Det hade varit kul att träffa dig. / Kram Suss

2010-06-27 @ 21:31:48
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0